PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odprawa, a ilość zatrudnionych osób

  • 1. Data: 2006-01-23 11:01:12
    Temat: Odprawa, a ilość zatrudnionych osób
    Od: "NIKO" <N...@Z...ONET.PL>

    Witam!
    Mam pytanie. Czy ktoś się może orientuje czy prawdą jest to iż jeżeli
    pracodawca zatrudnia mniej niż 19 osób, nie ma obowiązku
    wypłacania odprawy?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-01-23 12:54:43
    Temat: Re: Odprawa, a ilość zatrudnionych osób
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    NIKO napisał(a):
    > Witam!
    > Mam pytanie. Czy ktoś się może orientuje czy prawdą jest to iż jeżeli
    > pracodawca zatrudnia mniej niż 19 osób, nie ma obowiązku
    > wypłacania odprawy?

    W celu uzyskania jednoznaczych i przede wszystkim pewnych
    informacji polecam zapoznanie się z ustawa z dnia 28 grudnia 1989 r.
    o szczegółowych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z
    przyczyn dotyczących zakładu pracy.
    Mysle, ze tam znajdziesz konkretna odpowiedz na Twoje pytanie

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============

  • 3. Data: 2006-01-23 18:01:17
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "NIKO" <N...@Z...ONET.PL> napisał w wiadomości
> [...]
    jeżeli
    > pracodawca zatrudnia mniej niż 19 osób, nie ma obowiązku

    Tak, to prawda.

    wa

  • 4. Data: 2006-01-24 07:54:54
    Od: "NIKO" <N...@Z...ONET.PL>

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "NIKO" <N...@Z...ONET.PL> napisał w wiadomości
> [...]
    Witam!
    Czy mógłbyś sprecyzować? Jakaś ustawa lub przepisy które to określają?
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-01-24 07:54:54
    Od: "NIKO" <N...@Z...ONET.PL>

  • 6. Data: 2006-01-24 11:57:59
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dr4qdv$m7k$1@atlantis.news.tpi.pl NIKO
    <N...@Z...ONET.PL> pisze:

    Ustawa o szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy
    z przyczyn dotyczących zakładu pracy. Dz. U. 2003 nr 90 poz. 844 (z
    późniejszymi zmianami).

    Jotte

  • 7. Data: 2006-01-24 12:54:21
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Jotte napisał(a):

    > Ustawa o szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy
    > z przyczyn dotyczących zakładu pracy. Dz. U. 2003 nr 90 poz. 844 (z
    > późniejszymi zmianami).

    Zabawne, ja to napisałem, Ty to napisałeś(łaś), a zainteresowany chyba
    w ogóle nie czyta...

  • 8. Data: 2006-01-25 14:12:31
    Od: "NIKO" <N...@Z...ONET.PL>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

> [...]
    > czarny
    > ============= www.czarnobiale.pl =============
    > Fotografia ślubna | Monochromatyczna | Retro

    WITAM!
    Czytam, czytam.
    Dzięki za odpowiedź, niestety nie miałem czasu odpisać.
    Wielkie dzięki za odpowiedzi.
    Pozdrawiam:
    SEBASTIAN