PracaGrupypl.praca.szukana › Copywriter on-line!<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

  • 1. Data: 2005-01-12 14:59:43
    Temat: Copywriter on-line!<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    Witam serdecznie!!!!

    Jestem Copywriterem (z powołania) pracującym on-line!

    Zapewnię freelancerską pomoc agencjom reklamowym, działom marketingu
    firm oraz wszystkim w "potrzebie" . Jestem w trakcie tworzenia swojego
    portfolio, wiec ceny są niskie. Przyjmuje każde oferty! Mile widziane
    kampanie społeczne.

    Pomogę państwu w przygotowaniu:

    - różnego rodzaju tekstów reklamowych
    - scenariuszy spotów radiowych i telewizyjnych
    - pomysłów na gadżet reklamowy
    - ulotki
    -ogłoszenia

    O mnie:

    Wyższe wykształcenie - AE Kraków, specjalność Euromarketing.

    Sumienny, dokładny, pełen zawsze dobrych pomysłów, twórczy ze zmysłem
    artystycznym, z dużym poczuciem humoru, gwarantuje oryginalny człowiekiem
    niepowtarzalny styl.

    Jestem człowiekiem rzetelnymi i ambitnym, o entuzjastycznym nastawieniu do
    życia. Potrafię pracować pod presją czasu, konsekwentnie realizując
    powierzone mi zadanie

    Forma:

    umowa zlecenie/o dzieło. (reklamy społeczne robię - społecznie)
    Realizacja:

    profesjonalna, szybka i tania!

  • 2. Data: 2005-03-31 10:32:21
    Temat: Re: Copywriter on-line!<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    Od: "Reklamy.org" <w...@h...pl>

    Firma o ugruntowanej pozycji rynkowej - w zwiazku z rozszerzeniem zakresu
    dwojej dzialalnosci o:
    wydawnictwa
    dzialalnosc internetowa
    poszukuje
    SPECJALISTY DS. E-MARKETINGU i PR

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku bedzie odpowiedzialna
    za sporzadzanie i kompletowanie informacji niezbednej do
    wdrazania strategii marketingowej i za realizacje dzialan
    promocyjnych.

    Od kandydata oczekujemy:
    - wyksztalcenia wyzszego o profilu marketingowym
    - minimum 2-letniego doswiadczenia na podobnym stanowisku
    - umiejetnosci przygotowywania planow marketingowych i
    analizy efektow podjetych dzialan promocyjnych
    - doswiadczenia w przygotowywaniu projektow marketingowych
    i ich wdrazaniu
    - doswiadczenia w organizowaniu promocji
    - umiejetnosci przygotowywania i przeprowadzania
    prezentacji
    - umiejetnosci analitycznego myslenia
    - umiejetnosci korzystania z komputera i Internetu z
    uwzglednieniem e-marketingu
    - dobrej prezencji i komunikacji
    - dobrej organizacji pracy
    - umiejetnosci pracy w zespole
    - kreatywnosci, samodzielnosci, zaangazowania,
    samodyscypliny
    - znajomosci j. angielskiego

    Oferujemy prace stala lub na zlecenie.
    Zainteresowanych kandydatow prosimy o przeslanie ofert
    zawierajacych list motywacyjny i CV na adres:

    m...@e...pl

    Skontaktujemy sie tylko z wybranymi osobami. Prosimy o
    dopisanie klauzuli: "Wyrazam zgode na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy. (zgodnie
    z Ustawa z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych
    Dz. Ust. nr 133 poz. 883).