PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa, Organizacja konferencji, szkolen, media, marketing, PR

  • 1. Data: 2005-01-12 14:28:43
    Temat: Warszawa, Organizacja konferencji, szkolen, media, marketing, PR
    Od: "Agnieszka Gmur" <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam 23 lata. Przez ostatnie 2,5 roku pracowalam w firmie Software - Konferencje
    gdzie na poczatkowo zajmowalam stanowisko Specjalisty dc. Orgaznizacji
    konferencji. Do mioch obowiazkow na tymze stanowisku nalezaly m. in.:
    kompleksowa organizacja konferencji i warsztatów &#8211; od kontaktów z patronami
    medialnymi po kontakt z prelegentami i potencjalnymi sponsorami, a także sprawy
    księgowe bezpośrednio związane z dana konferencja np. wystawianie faktur,
    windykacja.
    Ostatnio, w tej samej firmie zajmowalam stanowisko Kierownika Projektu a moim
    zadaniem bylo: kierowanie zespołem organizującym konferencje, nadzór nad
    poszczególnymi projektami, przygotowywanie i realizacja planów promocji i
    sprzedaży, kontakt z kluczowymi klientami firmy, a także bezpośrednia
    organizacja konferencji.

    Umiejętności:
    Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urzadzen biurowych
    Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
    Znajomość branży IT
    Znajomosc technk sprzedazy
    Język angielski &#8211; średniozaawansowany
    Język rosyjski &#8211; podstawy
    Prawo jazdy &#8211; w trakcie kursu

    Poszukuje pracy w dziale organizacji imprez, marketingu, obslugi klienta lub PR
    Prace moge podjac od zaraz

    serdecznie pozdrawiam
    Agnieszka Gmur
    a...@p...onet.pl