PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co wiecie o firmie 4pi??? oraz 4media???

  • 1. Data: 2002-10-29 19:37:44
    Temat: Co wiecie o firmie 4pi??? oraz 4media???
    Od: c...@p...onet.pl

    Czy jest tam (4pi) ten sam Kreffffftttt co w 4media????
    4media "podprowadziło" mój projekt, Krefffffttttt nic nie reagował, telefonów
    nie odbierał, a Kaszubski i ska .... mamili obietnicami, a potem nie odbierali
    telefonów, nie odpowiadali na maile i listy.

    4pi oferuje na liście praca oferowana "pracę".

    Nie nabiorę się na żaden kontakt z kimkolwiek związanym z 4media.
    A 4media życzę bankructwa.

  • 2. Data: 2002-10-29 22:23:27
    Temat: Re: Co wiecie o firmie 4pi??? oraz 4media???
    Od: "Piotr Kowalewski" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy jest tam (4pi) ten sam Kreffffftttt co w 4media????

    nie, mimo zbieżności personaliów to dwie różne osoby

> [...]
    odbierali
    > telefonów, nie odpowiadali na maile i listy.

    rozumiem wzburzenie, ale forma którą przyjąłeś może urazić niewinnego W.
    Krefta z 4pi
    pomyślałeś o tym ?

    > 4pi oferuje na liście praca oferowana "pracę".
    >
    > Nie nabiorę się na żaden kontakt z kimkolwiek związanym z 4media.
    > A 4media życzę bankructwa.

    w internecie nikt nie jest anonimowy, a już na pewno właściciel serwisu WWW
    takimi komentarzami psujesz opinię również sobie

    --
    życzę zdrowia
    Piotrek

  • 3. Data: 2002-10-30 10:18:15
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    : Nie nabiorę się na żaden kontakt z kimkolwiek związanym z 4media.
    : A 4media życzę bankructwa.

    Polak potrafi narzekać..
    Nie wydaje się, abyś potrzebował opieki firmy 4media. :/

  • 4. Data: 2002-10-30 11:04:38
    Od: c...@p...onet.pl

    Podobieństwo nazw i nazwisk. W takim razie przesyłam pozdrowienia i przeprosiny
    dla 4pi oraz pana W. Krefta z 4pi.