PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo wiecie o firmie 4pi??? oraz 4media??? › Re: Co wiecie o firmie 4pi??? oraz 4media???
    From: "Piotr Kowalewski" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co wiecie o firmie 4pi??? oraz 4media???
    Date: Tue, 29 Oct 2002 23:23:27 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@waw-w8-w07.netlandia.pl

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5e5d.00000421.3dbee387@newsgate.onet.pl...

    > Czy jest tam (4pi) ten sam Kreffffftttt co w 4media????

    nie, mimo zbieżności personaliów to dwie różne osoby

    > 4media "podprowadziło" mój projekt, Krefffffttttt nic nie reagował,
    telefonów
    > nie odbierał, a Kaszubski i ska .... mamili obietnicami, a potem nie
    odbierali
    > telefonów, nie odpowiadali na maile i listy.

    rozumiem wzburzenie, ale forma którą przyjąłeś może urazić niewinnego W.
    Krefta z 4pi
    pomyślałeś o tym ?

    > 4pi oferuje na liście praca oferowana "pracę".
    >
    > Nie nabiorę się na żaden kontakt z kimkolwiek związanym z 4media.
    > A 4media życzę bankructwa.

    w internecie nikt nie jest anonimowy, a już na pewno właściciel serwisu WWW
    takimi komentarzami psujesz opinię również sobie

    --
    życzę zdrowia
    Piotrek