PracaGrupypl.praca.dyskusje › druki dla pracownika

  • 1. Data: 2002-10-29 18:20:00
    Temat: druki dla pracownika
    Od: "lucky5000" <l...@w...pl>

    poszukuję druków związanych z pracownikiem (ewidencja czasu pracy, lista
    płac, lista obecności). Oczywiście, wiem, że sam mogę sobie to zrobić bądź
    kupić gotowe dokumenty, ale chciałbym znaleźć je w sieci. Może ktoś pomoże.
    dzięki
    lucky

  • 2. Data: 2002-10-29 20:12:41
    Temat: Re: druki dla pracownika
    Od: "Quit" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lucky5000" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > płac, lista obecności). Oczywiście, wiem, że sam mogę sobie to zrobić bądź
    > kupić gotowe dokumenty, ale chciałbym znaleźć je w sieci. Może ktoś

    Polecam ponizszy link, sama korzystam z tego programu, druki sa rozne i
    zawsze aktualne

    http://www.ips-infor.com.pl/oferta.htm