PracaGrupypl.praca.dyskusje › pełna księgowoś

  • 1. Data: 2002-10-29 18:14:44
    Temat: pełna księgowoś
    Od: "lucky5000" <l...@w...pl>

    witam,
    mam pytanie czy prowadzenie pełenej księgowości jest trudne - trzeba
    przekazać to do biura rachunkowego, czy można sobie samemu poradzić. Dodam,
    że obecnie sam prowdzę KPiR i nie mam kłopotów, ale od nowego roku będę
    zmuszony przejść na pełną księgowość.
    pozdrawiam
    lucky

  • 2. Data: 2002-10-31 18:17:47
    Temat: Re: pełna księgowoś
    Od: "TomEr" <t...@n...interia.pl>

    Użytkownik "lucky5000" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > mam pytanie czy prowadzenie pełenej księgowości jest trudne

    tak,

    - trzeba
    > przekazać to do biura rachunkowego, czy można sobie samemu poradzić.
    Dodam,

    najlepiej oddac fachowcom

    > że obecnie sam prowdzę KPiR i nie mam kłopotów, ale od nowego roku będę
    > zmuszony przejść na pełną księgowość.

    dlaczego?
    rozumiem ze osiagnales ustawowa wyskosc przychodow ze sprzedazy, nie
    pomyslales aby otworzyc nastepna firme i tak wrzucac przychody???

    pzdr
    TomEr