PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co robic na studiach? ( IT )

  • 31. Data: 2007-09-02 13:43:07
    Temat: Re: Co robic na studiach? ( IT )
    Od: "Nothingman" <n...@p...onet.pl>

    Hej!

    Wielkie dzieki za taka solidna i rzeczowa odpowiedz.

    Pozdrawiam
    Nothingman

  • 32. Data: 2007-09-09 18:48:19
    Od: pw <p...@o...pl>

    pv pisze:
    [...]
    > nie sluchaj tez biadolenia o tym ze studia sa po to by sie bawic itp a do
    > pracy pojdziesz po studiach, oczywisc tacy tez beda pracowac tylko jak oni
    > beda zaczynac to ty juz bedzisz otrzaskany i bedzisz szlifowal sztuke i pewnie
    > , doskonalil umiejetnosci i bedac w ich wieku bedzisz juz nie programista a np
    > inz oprogramowania,

    Jeśli chodzi o programistów: ktoś kto zaczyna pracę na studiach jest
    zwykle niedouczony i produkuje w
    firmie beznadziejny kod. Nie znając dobrze narzędzi robi wszystko po
    swojemu "na piechotę" zamiast używać istniejących udogodnień.

    > i tu podam ci prawdziwy przyklad, mam kumpla ktory tez szybko zaczal sie bawic
    > tytm tematem, teraz idzie na piaty rok i juz ma posade jako inz oprogramowania
    > w duzej firmie w krk

    Nie chciałbym po nim poprawiać błędów ani korzystać z tego co napisał.

    Nothingman, przykładaj się na studiach do robienia tego co lubisz
    najbardziej. Nie opieraj się tylko na tym co jest na wykładach. Często
    odwiedzaj księgarnię WNT. Staraj się poznać dogłębnie narzędzia, które
    Ci się podobają. Studia to najlepszy czas na rozwój, inwestowanie w
    siebie. Później będzie trudniej. A jeśli będziesz miał napisane ciekawe
    rzeczy dla siebie czy na zaliczenie, będziesz je mógł pokazać przyszłemu
    pracodawcy na rozmowie - często o to pytają.

    Pozdrawiam
    pw