PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studia podyplomowe

  • 1. Data: 2007-08-24 17:14:09
    Temat: Studia podyplomowe
    Od: "Gozdek" <g...@p...onet.pl>

    W tym roku ukończyłem studia dzienne, (technika ogólna, informatyka)
    chciałbym pogłębić swoją wiedze na temat programowania (C++, Java, .Net).
    Wybrałem inżynierię oprogramowania:

    http://tinyurl.com/2c2xzk

    Chciałbym sie dowiedzieć, czy po tym studium jest szansa na znalezienie
    pracy w tym kierunku? Ewentualnie, czy ktoś studiował na tym kierunku i może
    sie podzielić swoimi wrażeniami, oraz zaawansowaniem jeśli chodzi o
    programowanie w języku C++?

    Pozdrawiam!
    --
    Gozdek
    S2200+ | 1GB RAM | A7N8X-X | R9600pro | 250GB | MC-400 ATX | iiyama E1700S

  • 2. Data: 2007-08-26 19:34:51
    Temat: Re: Studia podyplomowe
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > W tym roku ukończyłem studia dzienne, (technika ogólna, informatyka)

    znaczy sie wychowanie techniczne? nauczyciel informatyki?

    > chciałbym pogłębić swoją wiedze na temat programowania (C++, Java, .Net).

    F1

    > Wybrałem inżynierię oprogramowania:

    a na studiach inzynierii nie bylo?