PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo powiedzic na rozmowie kwalifikacyjnej? › Co powiedzic na rozmowie kwalifikacyjnej?
    From: "przemo77" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Co powiedzic na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Date: Tue, 2 Sep 2003 23:38:44 +0200

    Witam
    Mam taki problem. Z poprzedniej firmy zwolnilem sie sam, bo nastapil
    konflikt z nierealnymi wymaganiami pracodawcy co do mojej osoby i zakresu
    prac. Po prost nie wytrzymalem z idiota i walnelem wypowiedzenie. Na
    rozmowach zawsze pada pytanie "czemu pan sie zwolnil z poprzedniej firmy". Z
    roznych wzgledow nie moge powiedziec prawdy, bo tej roboty bym po prostu nie
    dostal, a mostow tez nie lubie za soba palic no i na rozmowach nie powinno
    sie najezdzac na poprzedniego pracodawce bo to nieelegancko i w ogole bleee.
    No wlasnie - i co tu zmyslic dlaczego sie zwolnilem, tak aby zabrzmialo
    wiarygodnie i nie swiadczylo zle o mnie, ze jestem slaby psychicznie czy cos
    w tym stylu. Dotychczas zawsze mowilem ze zwolnilem sie z waznych powodow
    rodzinnych - ale to chyba niezbyt skutkuje bo szukam pracy od marca i nie
    konczy sie na niczym procz rozmow kwalifikacyjnych, a kwalifikacje w swojej
    branzy mam dosc wysokie no i doswiadczenie na kierowniczym stanowisku tez
    mam (nie informa - raczej cos z branzy produkcji zywnosci). Poza tym
    mowienie o powodach rodzinnych przy zwolnieniu z poprzedniej pracy wydaje mi
    sie dosc oklepane i az traci klamstem. I co radzicie wymyslec - co tu mowic,
    tak zeby uwierzyli, ale zeby nie dyskwalifikowal mnie ten powod w ich
    oczach.

    pozdrawiam
    PRZEMO
    p...@i...pl