PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co jest?

  • 1. Data: 2003-03-18 16:33:25
    Temat: Co jest?
    Od: "Ireneusz Matak" <i...@N...gazeta.pl>

    Ze dwa tygodnie temu dawałem ogłoszenia o poszukiwaniu ludzi do współpracy -
    taka deczko lepsza akwizycja. Myślałem, że jest kryzys i przyjdzie parę osób.
    Zgłosiły się dosłownie 3 osoby z czego 2 tylko tak sobie z ciekawości, a
    jedna się zaangażowała.
    Dalej szukam ludzi, ale nie dam pracy tym, którzy się do tej roboty nie
    nadają, przecież obie strony będą niezadowolone.
    Ta osoba, która przysła popracować zarobiła przez te dwa tygodnie już ok.
    2000. Piszę około bo jest na prowizji, ale przecież skoro widzę, że jest
    sprawna to nie ma problemu, zatrudnię na etat.
    Kurcze, czemu ludzie nie chcą zaryzykować trochę swojego czasu, aby przekonać
    się czy mają w jakimś kierunku talent i oczywiście czy to co będą sprzedawać
    jest czymś sensownym. Tym bardziej, że już w czasie próbowania mogą znaleźć
    klientów i zarobić.
    Może jestem brutalny, ale z 100 osób najwyżej 5 utrzyma się ze sprzedaży tego
    co proponuję, ale rynek to ok. 200.000 firm w całej Polsce. Każdy klient to
    ok. 200 zł dla pracownika.
    Nie wierzę, że można chcieć pracować w Solidzie po 4 zł za godzinę, gdy tutaj
    można w 10 minut zarobić 200 zł.
    A cha - i żaden Amway ani inne takie siateczki tutaj nie wchodzą w grę. Nie
    bierzemy też żadnych pieniędzy za tę pracę na tzw. dzień dobry, później
    zresztą też.
    Czytam forum i widzę, że chcecie wiarygodności - proszę bardzo:
    Ireneusz Matak - szef projektu
    01-755 Warszawa, ul. Krasińskiego 41a
    tel. (0-22) 331-79-20, kom. 0-608-056-313
    e-mail: i...@k...com.pl
    Firma "K.O.T." Sp. z o.o. - firma istnieje od 1989 r.
    Robota dotyczy sprzedaży programu komputerowego udostępnionego na stronie
    internetowej www.budowlanka.pl i szukamy ludzi w całej Polsce.

  • 2. Data: 2003-03-18 20:39:32
    Temat: Odp: Co jest?
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ireneusz Matak <i...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b57hol$kv9$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > Firma "K.O.T." Sp. z o.o. - firma istnieje od 1989 r.
    > Robota dotyczy sprzedaży programu komputerowego udostępnionego na stronie

    Witam.
    Jestem gotów podjąć każdą prace.
    Warunkiem jest abym do tej pracy nie musiał
    dopłacać(tel., paliwo, samochód, hotel itp.)
    Za płace netto 1000 zł + premia
    Niestety prowizja dzisiaj jest dużym ryzykiem.
    Pracodawca proponujący prowizje próbuje
    wszystkie koszty przerzucić na pracownika
    i jeszcze jest bardzo zdziwiony jak by nie
    wiedział że tel. kosztuje 500zł i paliwo
    drugie tyle.

    Józek

  • 3. Data: 2003-03-19 00:22:27
    Temat: Re: Co jest?
    Od: "WAM" <w...@w...com.pl>

    "Ireneusz Matak" napisał

    > Robota dotyczy sprzedaży programu komputerowego udostępnionego na stronie
    > internetowej www.budowlanka.pl i szukamy ludzi w całej Polsce.
    Sugeruje z pewna taka niesmialoscia aby w cenniku zaznaczyc wyraznie ze chodzi
    o doplaty 200, 400, 600 zl netto :)

    WAM

  • 4. Data: 2003-03-21 15:53:02
    Od: "Ireneusz Matak" <i...@N...gazeta.pl>

    WAM <w...@w...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > stronie=20
    > Sugeruje z pewna taka niesmialoscia aby w cenniku zaznaczyc wyraznie ze =

    Nie rozumiem o co chodzi z tymi dopłatami. Oczywiście przy tych dopłatach
    prowizja rośnie.
    Z tym przerzucaniem kosztów to jest tak. Jeśli masz dryg do tej roboty i
    wzajemnie się do tego przekonamy, a myślę, że po dwóch klientach już będziemy
    wiedzieli to ja nie mam stresu pogadać na temat kosztów telefonów i paliwa.
    Przecież ja wiem jak się pracuje i nie mam zamiaru wymagać od pracownika,
    żeby dla zdobycia klienta za 200 zł wydawał 150 na koszty. Nie dam się też
    wyprowadzić w pole i nie zapłacę 1000 zł kosztów współpracownikowi, który
    przyniesie 3 klientów po 700 minus jego prowizja, to jest dokładanie do
    interesu.

  • 5. Data: 2003-03-21 16:09:54
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Ireneusz Matak <i...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > wyprowadzić w pole i nie zapłacę 1000 zł kosztów współpracownikowi, który
    > przyniesie 3 klientów po 700 minus jego prowizja, to jest dokładanie do

    Szanowny kolego. Wierzę w szczerość twoich intencji, ale jeśli szukasz
    współpracowników - akwizytorów, to zasady współpracy musisz mieć ustalone. Bo
    z tego co piszesz, to sam nie wiesz co chcesz.

    Albo ma prowizję - a koszty to jego sprawa, czy jeździ samochodem, pływa
    statkami, chodzi na piechotę itp itd. Ma się z tej prowizji utrzymać i już. W
    końcu niech też dba o to, żeby koszty zdobywania klientów były jak
    najmniejsze, bo będzie miał większy zysk.

    Albo mu zwracasz koszty - ale to musisz wiedzieć dokładnie jakie koszty i w
    jaki sposób udokumentowane. Sposób rozliczania kosztów musi być ustalony i
    wpisany w umowę. Bo osobiście nie mam ochoty zdobywać dla ciebie klientów,
    ponosić koszty, a na końcu prowadzić z tobą jeszcze jakieś negocjacje co mi
    łaskawie rozliczysz, a co nie.

  • 6. Data: 2003-03-21 20:12:21
    Od: "WAM" <w...@w...com.pl>

    "Ireneusz Matak" napisał

    > Nie rozumiem o co chodzi z tymi dopłatami. Oczywiście przy tych dopłatach
    > prowizja rośnie.
    Chodzi o to ze w Twoim cenniku nie jest jasno powiedziane
    ze w/w doplaty sa podane w kwotach netto. Aby Twoi Klienci
    mieli te jasnosc dopisz to jedno slowo i masz problem z glowy :)

    WAM