PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo jest? › Odp: Co jest?
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Co jest?
    Date: Tue, 18 Mar 2003 21:39:32 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@po41.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik Ireneusz Matak <i...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b57hol$kv9$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > jest czymś sensownym. Tym bardziej, że już w czasie próbowania mogą
    znaleźć
    > klientów i zarobić.
    > Może jestem brutalny, ale z 100 osób najwyżej 5 utrzyma się ze sprzedaży
    tego
    > co proponuję, ale rynek to ok. 200.000 firm w całej Polsce. Każdy klient
    > ok. 200 zł dla pracownika.
    > Nie wierzę, że można chcieć pracować w Solidzie po 4 zł za godzinę, gdy
    tutaj
    > można w 10 minut zarobić 200 zł.
    > A cha - i żaden Amway ani inne takie siateczki tutaj nie wchodzą w grę.
    Nie
    > bierzemy też żadnych pieniędzy za tę pracę na tzw. dzień dobry, później
    > zresztą też.
    > Czytam forum i widzę, że chcecie wiarygodności - proszę bardzo:
    > Ireneusz Matak - szef projektu
    > 01-755 Warszawa, ul. Krasińskiego 41a
    > tel. (0-22) 331-79-20, kom. 0-608-056-313
    > e-mail: i...@k...com.pl
    > Firma "K.O.T." Sp. z o.o. - firma istnieje od 1989 r.
    > Robota dotyczy sprzedaży programu komputerowego udostępnionego na stronie
    > internetowej www.budowlanka.pl i szukamy ludzi w całej Polsce.

    Witam.
    Jestem gotów podjąć każdą prace.
    Warunkiem jest abym do tej pracy nie musiał
    dopłacać(tel., paliwo, samochód, hotel itp.)
    Za płace netto 1000 zł + premia
    Niestety prowizja dzisiaj jest dużym ryzykiem.
    Pracodawca proponujący prowizje próbuje
    wszystkie koszty przerzucić na pracownika
    i jeszcze jest bardzo zdziwiony jak by nie
    wiedział że tel. kosztuje 500zł i paliwo
    drugie tyle.

    Józek