PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferty pracy

  • 1. Data: 2003-03-18 14:29:25
    Temat: Oferty pracy
    Od: "Adam" <t...@f...bo.spam>

    Na pl.praca.oferowana bardzo czesto pojawiaja sie oferty typu : zlece
    wykonanie sklepu internetowego, PHP MySQL, animacji we flashu, strony WWW
    itd. po czym pojawia sie zazwyczaj jedynie nazwa darmowego konta pocztowego
    na ktoryms z serwerow (sporadycznie podpis z imieniem i nazwiskiem, czesciej
    jakis nick). Czy to juz taka praktyka ze zleceniodawcy takich projektow w
    ogole sie nie ujawniaja ?

    Adam

  • 2. Data: 2003-03-18 14:47:05
    Temat: Re: Oferty pracy
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Adam <t...@f...bo.spam> wrote:
> [...]
    > jakis nick). Czy to juz taka praktyka ze zleceniodawcy takich projektow w

    IMHO takie ogłoszenia dają najpewniej często sami domorośli
    webmasterzy, którzy w ten sposób próbują dowiedzieć się
    czegoś o rynku, sondują oferty i ceny. Uważam, że poważne
    oferty powinny być podpisane imieniem i nazwiskiem oferującego
    pracę, nazwą firmy i jej adresem [1] oraz adresem email, który
    nie znajduje się na darmowym serwerze. Jeśli firmy nie stać
    na płatny email/konto, to stać na zatrudnienie kogokolwiek?
    Szczerze wątpię i dlatego sugeruję mocne zastanowienie się
    zanim ktokolwiek odpowie na de facto anonimową ofertę.

    [1] z wyłączeniem ofert wysyłanych przez biura pośrednictwa
    pracy oczywiście

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10242 dzień życia, sprawność