PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiana warunków zatrudnienia

  • 1. Data: 2003-03-18 17:07:59
    Temat: Zmiana warunków zatrudnienia
    Od: "Doktor Burski" <d...@u...wp.pl>

    Witam!
    Pracuje na stanowisku Przedstawicil Handlowy od połowy stycznia.
    Obecna umowa jaka posiadam to umowa o prace na czas określony:
    01.03.2003-30.04.2003. Kierownictwo stwierdziło że musi zaoszczędzić i
    postanowiło zmniejszyć zarobki w naszym dziale. Obecna moja podstawa 560 zł.
    netto, zmiana jaka ma nastąpić to zatrudnienie na 1/2 etatu z pensją 280 zł.
    netto.
    Czy w związku z tym że mam umowe do końca kwietnia, kierownictwo może
    wymusić na mnie nowe warunki pracy?

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

    Doktor Burski

    Wytnij wstawkę antyspamową z adresu.

  • 2. Data: 2003-03-18 18:51:59
    Temat: Re: Zmiana warunków zatrudnienia
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Czy w związku z tym że mam umowe do końca kwietnia, kierownictwo może
    > wymusić na mnie nowe warunki pracy?

    Jesli jest to typowa umowa na czas okreslony 2 miesiace, to nie ma
    mozliwosci wypowiedzenia tej umowy (w szczegolnosci warunkow tej umowy)
    i obowiazuje ona Ciebie i firme az do wygasniecia.
    Ale jesli nie zgodzisz sie na _porozumienie stron_ i _zgodne, wspolne_
    zmienienie umowy (nie mylic z wypowiedzeniem!!!) to pewnie nie masz
    co liczyc na dalsza prace po 30.04...
    Jesli zas jest to umowa na okres probny, to ma chyba tygodniowy
    albo dwutygodniowy okres wypowiedzenia.

    pozdrawiam

    romekk