PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawostki z ogloszen 19 01 04

  • 11. Data: 2004-01-19 19:30:34
    Temat: Re: Ciekawostki z ogloszen 19 01 04
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 19 Jan 2004 10:01:19 +0100, "SQLwysyn" <s...@w...pI> wrote:

    >Postanowilem zainaugurowac nowa cykliczna rubryke wysmiewajaca debilizmy z
    >ogloszen o prace w GW (wydanie warszawskie). Oto podsumowanie dzisiejszego
    >odcinka
    To ja polecam odcinek z ubieglego tygodnia.
    Na pierwszej stronie - tlumaczenie dla debili czyli "jak czytac nasza
    gazete" a w nim m.in. to ze jesli szukasz pracy w warszawie to szukaj
    jej na stronach oznaczonych napisem "praca w warszawie". Na jednej z
    takich stron "praca w warszawie" ING NN poszukuje jakiegos tam
    pracownika - oczywiscie CV slemy do Katowic - a w ogloszeniu stoi jak
    byk "praca w Gdyni".

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 12. Data: 2004-01-19 22:23:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> napisał w wiadomości

    > toć to tylko polskawa pisownia nazwy całkiem przydatnego programu w wersji
    > darmowej Adobe ReaderR ;) [rodzinka
    > http://www.adobe.com/products/acrobat/readermain.htm
    l]

    No popatrz, a ja taka ciemnota, zem tego nie wymyslil?
    Nie ma to jak objasniac innym dowcip panie kolego. Jak radziecki oficer...

    --
    SQLwysyn

  • 13. Data: 2004-01-20 09:53:09
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Mon, 19 Jan 2004 18:22:22 +0100, gdy "SQLwysyn"
    <s...@w...pI> napisał:

    >Użytkownik "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >A co, nie jest interesujaca? Tyle ludzi poznajesz... :-)

    Właśnie, to dla tych, którzy lubią pracę z ludźmi. Ile osób idzie na
    socjologię, resocjalizację, pedagogikę z takim wyjąsnieniem....
    No i oto oferta dla nich :)

    pzdr
    r.

  • 14. Data: 2004-01-20 10:08:58
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Właśnie, to dla tych, którzy lubią pracę z ludźmi. Ile osób idzie na
    > socjologię, resocjalizację, pedagogikę z takim wyjąsnieniem....
    > No i oto oferta dla nich :)

    Sloganem werbunkowym piechoty morskiej w USA jest " Z nami zwiedzisz swiat"

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > pzdr
    > r.

    ---

  • 15. Data: 2004-01-20 10:10:38
    Od: "Lord_Bestia" <l...@o...pl>

    [...]
    z takim wyjąsnieniem....

    > Sloganem werbunkowym piechoty morskiej w USA jest " Z nami zwiedzisz
    swiat"

    ta.. wlasnie zwiedzaja Irak i Afganistan. Nastepne planowane wycieczki to
    Syria i Korea Polnocna.. a pozniej caly swiat!!!

    --
    Pozdrawiam,

    L e s z e k
    ---
    odpowiadajac USUN_TO z adresu
    remove USUN_TO if you want to reply

  • 16. Data: 2004-01-20 10:30:15
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Lord_Bestia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > ta.. wlasnie zwiedzaja Irak i Afganistan. Nastepne planowane wycieczki to
    > Syria i Korea Polnocna.. a pozniej caly swiat!!!

    Pracodawca wiarygodny, z tradycja i realizuje to co obiecal przy naborze ;)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##