PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawa oferta pracy (kontrolowanie potworów przez 40h tygodniowo)

  • 1. Data: 2005-04-01 14:54:31
    Temat: Ciekawa oferta pracy (kontrolowanie potworów przez 40h tygodniowo)
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Witam!

    Na http://www.tibia.com/home/index.php?subtopic=news można przeczytać
    ogłoszenie. Moje pytanie - co sądzicie o takiej pracy? Na początku
    pomyślałem - fajna. Ale ileż można grać? :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 2. Data: 2005-04-01 16:46:45
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >

    > Na http://www.tibia.com/home/index.php?subtopic=news można przeczytać
    > ogłoszenie. Moje pytanie - co sądzicie o takiej pracy? Na początku
    > pomyślałem - fajna. Ale ileż można grać? :-)

    To tylko dla zapalonych graczy i to akurat w to. A Tibie polecam tym, ktorzy
    maja mase wolnego czasu - bardzo fajnie sie w niej odtwarza zycie spoleczne,
    zwlaszcza w swiatach, gdzie panuje anarchia :). Ludzie sie m.in. zatrudniaja
    nawzajem w grze do ochrony, robienia run itd. :)

    I.