PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prima Aprilis, czy im jedno zero zjadło ?

  • 1. Data: 2005-04-01 17:19:43
    Temat: Prima Aprilis, czy im jedno zero zjadło ?
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    http://www.praca.pl/article/local/1138375.html

    Spójrzcie na miejsce wykonywania pracy, jej formę i proponowane
    wynagrodzenie ...

    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl

  • 2. Data: 2005-04-01 18:15:04
    Temat: Re: Prima Aprilis, czy im jedno zero zjadło ?
    Od: "TaDeK" <T...@p...de>

    jaQbek wrote:
    > http://www.praca.pl/article/local/1138375.html
    >
    > Spójrzcie na miejsce wykonywania pracy, jej formę i proponowane
    > wynagrodzenie ...

    heh - juz widze to zatrzesienie kandydatow. a potem beda oczywiscie glupie
    komentarze szefow tej firmy, jakie to wysokie bezrobocie jest, a oni nie
    moga znalezc pracownika.

    oto polska wlasnie

    PS: Jestem ciekaw czy ci wszyscy wielcy prywaciarze zastanawiali sie kiedys
    co ile kosztuje w polsce.

  • 3. Data: 2005-04-01 18:17:05
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Fri, 1 Apr 2005 19:19:43 +0200, jaQbek <j...@n...pl> napisał:

    > http://www.praca.pl/article/local/1138375.html
    >
    > Spójrzcie na miejsce wykonywania pracy, jej form? i proponowane
    > wynagrodzenie ...

    typuję, że to jakiś fake. Kto podaje wynagrodzenie z końcówką 49?

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 4. Data: 2005-04-01 18:20:00
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości

    > typuję, że to jakiś fake. Kto podaje wynagrodzenie z końcówką 49?

    Taka jest koncowka pensji mimalnej obecnie... wiec sie podaje.

    Oferta rzeczywiscie powala.

    I.

  • 5. Data: 2005-04-01 18:32:27
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Fri, 1 Apr 2005 20:20:00 +0200, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

    > Taka jest koncowka pensji mimalnej obecnie... wiec sie podaje.
    >
    > Oferta rzeczywiscie powala.

    No to jest to Prima Aprilis.

  • 6. Data: 2005-04-01 18:59:38
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    > No to jest to Prima Aprilis.

    A zwróciliście uwagę na wymagany język rosyjski?
    Może to ogłoszenie jest zwrócone do konkretnej grupy osób?

    vertret

  • 7. Data: 2005-04-01 19:12:25
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "vertret(at)op.pl" <vertret @ op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości

    > A zwróciliście uwagę na wymagany język rosyjski?
    > Może to ogłoszenie jest zwrócone do konkretnej grupy osób?

    Emigranci z krajow bylej WNP z takimi kwalifikacjami, jesli znalezli sie w
    PL, zarabiaja wiecej. Uzyskanie zezwolenia na pobyt, prace itd. wymaga
    zachodu i wspoldzialania ze strony firmy, wiec w ten sposob sprowadza sie
    ludzi (gdy mowimy o legalnej pracy w IT, a watpie, zeby oni chcieli na
    czarno zatrudniac) dajacych firmie na tyle duze zyski, ze sie oplaca dokonac
    tego wysilku. Sa to zyski wieksze niz takie, ktore rozsadny zysk daja
    pracodawcy wtedy, gdy placi minimalna pensje, a wyksztalceni ludzie z
    tamtego regionu majacy wyzsze wymagania niz mieszkanie w barakach tez sa
    sklonni do przeprowadzki wtedy, gdy beda mieli z czego sie tu utrzymac - a
    za minimalna bez wsparcia rodziny przezyc sie nie da. Jesli ktos stamtad z
    branzy IT juz tu legalnie jest, to zarabia wiecej niz to, co oferuja. Sadze,
    ze autorzy ogloszenia cierpia na brak kontaktu z realiami rynku, zwlaszcza
    ze Warszawa jest jednym z miast w Polsce dotknietych najmniejszym
    bezrobociem, chyba jakies 6-7%.

    I.

  • 8. Data: 2005-04-01 19:24:31
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    > ze Warszawa jest jednym z miast w Polsce dotknietych najmniejszym
    > bezrobociem, chyba jakies 6-7%.

    Chyba nawet mniej. Co do Rosji, to akurat stamtąd pochodzi wielu doskonałych
    programistów - wystarczy wspomnieć, że Rosjanie plasowani sa w pierwszej
    trójce najlepszych programistów na świecie (obok bodaj Hindusów i Polaków).
    Wątpię, by znaleźli jakiegoś łosia gotowego pracować za jałmużnę, bo inaczej
    tego nazwać nie można

  • 9. Data: 2005-04-01 19:39:26
    Od: "TaDeK" <T...@p...de>

    jaQbek wrote:

> [...]
    > Hindusów i Polaków). Wątpię, by znaleźli jakiegoś łosia gotowego
    > pracować za jałmużnę, bo inaczej tego nazwać nie można

    Ktos sie na pewno znajdze, ale na 100% nie bedzie spelnial wymagan
    przedstawionych w ofercie. Stawiam na kogos bez doswiadczenia, kogos kto
    zatrudni sie tylko po to zeby zdobyc doswiadczenie, douczyc sie paru rzeczy,
    i gora po roku odejsc do lepszej pracy.

  • 10. Data: 2005-04-01 20:09:48
    Od: Wwa <w...@t...pl.nospam>

    TaDeK napisał(a):

> [...]
    > zatrudni sie tylko po to zeby zdobyc doswiadczenie, douczyc sie paru rzeczy,

    Niestety kwota podana jako brutto to obecna minimalna płaca w Polsce....
    Niestety bardzo wielu ludzi chciałoby mieć takie pieniądze co miesiąc...
    Wwa