PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciąg dalszy........

  • 1. Data: 2002-11-12 13:38:11
    Temat: Ciąg dalszy........
    Od: p...@p...onet.pl

    Zadzwoniłem do tej firmy, odebrała Pani.
    Po zapytaniu po co im te dane odpowiedziała, że jest im to potrzebne do
    rekrutacji, spytałem: Przecież ma dopiero się odbyć! na co Pani : To nie ja
    stawiam te warunki a kwestionariusze układają Prezesi.(nie jest jeden?)OK dałem
    sobie spokój. Po zapytaniu czym się firma zajmuje Pani powiedziała, że:
    Praktycznie wszystkim. Skoro tak to powinna być znana i na sieci powinno coś o
    niej być!
    Wiecie co, nie pakuje się w to gów... ,nie dość że nic nie mam to jak bym się
    na to zgodził, miałbym jeszcze komornika i jakąś Mafie na karku.
    Więc lepiej być sobie dalej szarym, cichym, chodzącym na rozmowy kw.
    BEZROBOTNYM!
    Pozdrawiam Petelik!

  • 2. Data: 2002-11-12 13:49:39
    Temat: Re: Ciąg dalszy........
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)
    > Praktycznie wszystkim. Skoro tak to powinna być znana i na sieci powinno coś o
    > niej być!
    Trzeba było poprosić o rekrutację na stanowisko szefa sekcji lotów
    kosmicznych. Jeżeli wszystkim się zajmują, to tym też.
> [...]
    > na to zgodził, miałbym jeszcze komornika i jakąś Mafie na karku.
    > Więc lepiej być sobie dalej szarym, cichym, chodzącym na rozmowy kw.
    Lepiej, niż mieć w domu komornika i sprawę w sądzie.
    Nie poddawaj się.

    Dogbert