PracaGrupypl.praca.dyskusje › Centralwings

  • 1. Data: 2007-05-26 09:19:49
    Temat: Centralwings
    Od: "Worker" <j...@g...pl>

    Witam, szukam osób które pracuja badź pracowały w centralwings. Mile widziany
    dział IT. Tematy jakie mnie w tej firmie interesuja:
    -atmosfera (zależy od szefa, ale...)
    -nadgodziny (płatne czy nie? jak dużo?)
    -dodatki poza pensja podstawową

    Jeśli ktoś słyszał jakieś ploteczki od znajomych z tej firmy to też się ucieszę.

  • 2. Data: 2007-05-26 09:28:55
    Temat: Re: Centralwings
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    W artykule <f38u3l$pcd$1@inews.gazeta.pl> Worker napisal(a):

    > -atmosfera (zależy od szefa, ale...)
    > -nadgodziny (płatne czy nie? jak dużo?)

    Jak w naszym kraju kiedykolwiek ma być normalnie, skoro pracownicy za normalne
    uważają niepłatne nadgodziny, do tego stopnia, że się o to grzecznie
    pytają, czy przypadkiem może płatne? :)

    --
    Wojciech Bańcer

  • 3. Data: 2007-05-26 12:07:36
    Od: "A A" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wojciech Bańcer <p...@p...pl> napisał(a):

    > Jak w naszym kraju kiedykolwiek ma być normalnie, skoro pracownicy za normalne
    > uważają niepłatne nadgodziny, do tego stopnia, że się o to grzecznie
    > pytają, czy przypadkiem może płatne? :)

    bardziej chodzi o to czy może do odbioru i ilu w miesiącu można się
    spodziewać. Nie wszystkie stanowiska są takie że masz pracę od do.
    Centralwings ma lokalizacje.

  • 4. Data: 2007-05-29 18:20:04
    Od: "mw" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jak w naszym kraju kiedykolwiek ma być normalnie, skoro pracownicy za
    > normalne
    > uważają niepłatne nadgodziny, do tego stopnia, że się o to grzecznie
    > pytają, czy przypadkiem może płatne? :)
    Jest wiele znanych firm w Krakowie, w ktorych nadgodzin nie placi sie ze
    wzgledu na utrzymanie efektywnosci pracy, a srednie place na podobnych
    stanowiskach sa na tyle wysokie w porownaniu do konkurencji ze calkowicie
    rekompensuja 1 -2 dodatkowe godzinki dziennie. Z doswiadczenia wiem ze praca
    w takich firmach jest efektywniejsza, bo kazdy stara sie maksymalnie
    skoncentrowac, zeby potem nie siedziec dodatkowo, choc jak wszedzie zdazaja
    sie patologie ....

    mw