PracaGrupypl.praca.dyskusje › Refundacja okularow przez pracodawce

  • 1. Data: 2007-05-25 15:53:34
    Temat: Refundacja okularow przez pracodawce
    Od: pavlov <p...@i...pl>

    Witam, z racji takiej ze w pewnej firmie pracuje na 1/4 etatu (jako
    administrator) chcialem uzyskac refundacje lub czesciowe pokrycie kosztow
    za okulary, poniewaz na dniach mam isc na badania kontrolne i pewnie
    dostane nowe szkla. Wczoraj zwrocilem sie zapytaniem do kadrowej ile % ceny
    okularow moga mi pokryc i niestety powiedziala ze 0% poniewaz nie jestem
    zatrudniony na odpowiedni etat i nie spedzam okreslonej ilosci godzin przed
    monitorem, powiedziala ze minimum to 6h dziennie. A ja spedzam od 3 do 5h.
    Wiec jak to jest? Miala racje czy wrecz przeciwnie?

    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2007-05-25 16:44:46
    Temat: Re: Refundacja okularow przez pracodawce
    Od: sz <s...@b...no>

    na 1/4 etatu to chyba mozesz najwyzej spedzac 2h dziennie :-)

    sz.

  • 3. Data: 2007-05-25 18:42:38
    Od: pavlov <p...@i...pl>

    Dnia Fri, 25 May 2007 18:44:46 +0200, sz napisał(a):

    > na 1/4 etatu to chyba mozesz najwyzej spedzac 2h dziennie :-)
    >
    > sz.

    Wszystko zalezy ile dni w tygodniu jestem w tej firmie. Jestem 3 razy, w
    tygodniu musze zrobic 10h co daje 3h+3h+4h ;) Ale że się czasem zostaje 1h
    dłuzej bo coś nie działa etc to już inna sprawa ;)

  • 4. Data: 2007-05-25 19:29:36
    Od: TomS <n...@p...onet.pl>

    pavlov pisze:

    > Wszystko zalezy ile dni w tygodniu jestem w tej firmie. Jestem 3 razy, w
    > tygodniu musze zrobic 10h co daje 3h+3h+4h ;) Ale że się czasem zostaje 1h
    > dłuzej bo coś nie działa etc to już inna sprawa ;)
    musisz być na stałe zatrudniony na stanowisku wyposażonym w monitor
    ekranowy, tzn. przynajmniej 50% dobowego wymiaru czasu pracy, dla osób
    zatrudnionych na pełen etat, to 4 godziny.

  • 5. Data: 2007-05-27 20:39:17
    Od: Pieczara <p...@m...nie.podaje>

    W dniu 2007-05-25 21:29, TomS pisze:

    > musisz być na stałe zatrudniony na stanowisku wyposażonym w monitor
    > ekranowy, tzn. przynajmniej 50% dobowego wymiaru czasu pracy, dla osób
    > zatrudnionych na pełen etat, to 4 godziny.

    czy są jakieś przepisy określające jak długo musisz być zatrudnionym w
    danej firmie? u mnie nie chcą mi dac refundacji, bo twierdzą, że jest
    luka w ustawie i oni sobie wewnętrznymi przepisami firmy ustalili, że
    gdy przepracuję rok to będę się mógł o refundację dopiero ubiegać