PracaGrupypl.praca.dyskusjeCastorama praca? › Re: Castorama praca?
    From: "MarkX" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Castorama praca?
    Date: Tue, 8 Jan 2008 23:02:57 +0100

    Użytkownik "niechetny do pracy w Polsce" <b...@...pl> napisał w
    wiadomości news:fm0oa1$4cj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No to sobie poszukają, szczególnie że wiem jak się traktuje pracowników w
    > konkurencyjnych marketach budowlanych, a jakoś wątpie żeby te sieci się
    > drastycznie między sobą różniły

    Nie wiem jak sie maja zarobki ani w Castoramach, ani w innych
    konkurencyjnych marketach. Powiem tylko jedno. Castorama, a reszta marketow
    budowlanych to jak niebo i ziemia. W Castoramie przy kazdym dziale
    znajdziesz goscia, ktory ma swoj rejon i zna sie na rzeczy. Milo, fachowo. W
    OBI jak zapytalem o zarowki to mi gosc odpowiedzial w biegu, ze "jak nie ma
    na polce to nie ma". W praktikerze jak juz znajdziesz goscia, to najczesciej
    nie jest z tego dzialu itd. Moje odczucia jako klienta co do Castoramy
    (przynajmniej tej w Katowicach i w Chorzowie) sa jak najbardziej pozytywne.
    Pracownicy tez jakos nie wygladaja na sflustrowanych, czego nie mozna
    powiedziec o innych "miskach" marketowych.

    MarkX