PracaGrupypl.praca.dyskusje › ankieta w miejscu pracy-czy jest to przymusowe narzędzie statystyczne?

  • 1. Data: 2008-01-07 17:19:08
    Temat: ankieta w miejscu pracy-czy jest to przymusowe narzędzie statystyczne?
    Od: Michał <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    niebawem w moim miejscu pracy ma być przeprowadzona
    ankieta(anonimowa)wewnętrzna.Polegać ma na tym, że każdy z respondentów ma
    uzyskać hasło dostępu do ankiety i dopiero przy jego użyciu ma możliwość
    odpowiedzenia na na jakieś pytania,czyli jeżeli do Pani X jest
    przyporządkowane jakieś hasło to tak naprawdę osoby z pionu decydentów będą
    mieli wgląd do odpowiedzi wszystkich ludków.Co innego byłoby,gdy taką
    ankieta była robiona przez firmę specjalistyczną zewnętrzną(wtedy można
    spokojnie spać:-)). Pytanie jest następującej kwestii,czy każdy musi wziąć
    udział w takiej ankiecie,czy ankieta jest przymusowym narzędziem
    statystycznym?Bynajmniej ja spotkałem się z takim stwierdzeniem kiedyś, że
    do ankiety nikogo nie można zmusić i tym bardziej nie może być ona
    narzędziem przymusowym,w tym przypadku pracodawca stwierdza, że jest ona
    obowiązkowa-powstaje konflikt wspólnego interesu?jak można wyjść ręką
    obronną z takiej sytuacji?
    <M>

  • 2. Data: 2008-01-07 17:26:48
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    <opublikowany i wysłany>

    Michał wrote:

> [...]
    > narzędziem przymusowym,w tym przypadku pracodawca stwierdza, że jest ona
    > obowiązkowa-powstaje konflikt wspólnego interesu?jak można wyjść ręką

    se żądaj kopii emailem!

  • 3. Data: 2008-01-07 18:00:51
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jak można wyjść ręką
    > obronną z takiej sytuacji?

    tak wypełnić, żeby się kierownictwu odechciało robić pseudoanonimowych ankiet.

    e.

  • 4. Data: 2008-01-07 18:33:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 07 Jan 2008 18:19:08 +0100, Michał <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    >niebawem w moim miejscu pracy ma być przeprowadzona
    >ankieta(anonimowa)wewnętrzna.
    Kazda ankieta ktora mnie drazni (np ankieta w formie popup na www)
    jest przeze mnie wypelniana takimi danymi ktore nie maja zadnego
    zwiazku z rzeczywistoscia :)

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 5. Data: 2008-01-08 14:13:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fltn0g$5ro$1@atlantis.news.tpi.pl Michał
    <n...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > ankieta była robiona przez firmę specjalistyczną zewnętrzną(wtedy można
    Tak sądzisz? ;)

    > Pytanie jest następującej kwestii,czy każdy musi wziąć
    > udział w takiej ankiecie,czy ankieta jest przymusowym narzędziem
    > statystycznym?
    Pracownik winien realizować obowiązki wynikające z umowy o pracę oraz
    dokumentu pn. zakres obowiązków, w tym wykonywać polecenia służbowe związane
    z zajmowanym stanowiskiem i charakterem wykonywanej pracy.
    Ot, i wszystko.

    > Bynajmniej ja spotkałem się z takim stwierdzeniem kiedyś,
    > że do ankiety nikogo nie można zmusić i tym bardziej nie może być ona
    > narzędziem przymusowym,
    Przecież to zupełny bełkot... co to ma znaczyć?

    > w tym przypadku pracodawca stwierdza, że jest ona
    > obowiązkowa
    No to co? Niech on się martwi o prawne uzasadnienie.

    > jak można wyjść ręką obronną z takiej sytuacji?
    To zależy, co się chce osiągnąć, ale da się bez większego problemu.

    --
    Jotte