PracaGrupypl.praca.dyskusje › Castorama praca?

  • 11. Data: 2008-01-09 14:12:32
    Temat: Re: Castorama praca?
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MarkX" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fm0rub$179$1@news.onet.pl...
> [...]
    > marketow budowlanych to jak niebo i ziemia. W Castoramie przy kazdym
    > dziale znajdziesz goscia, ktory ma swoj rejon i zna sie na rzeczy. Milo,
    > fachowo. W OBI jak zapytalem o zarowki to mi gosc odpowiedzial w biegu, ze
    > "jak nie ma na polce to nie ma". W praktikerze jak juz znajdziesz goscia,
    > to najczesciej nie jest z tego dzialu itd. Moje odczucia jako klienta co
    > do Castoramy (przynajmniej tej w Katowicach i w Chorzowie) sa jak
    > najbardziej pozytywne.
    > Pracownicy tez jakos nie wygladaja na sflustrowanych, czego nie mozna
    > powiedziec o innych "miskach" marketowych.

    Chyba to jednak zależy od konkretnego sklepu, bo dość często bywam w
    Castoramach w centralnej Polsce (Łódź, Skierniewice, Warszawa) i bywa bardzo
    różnie - zauważyłem, że ostatnio pojawiło się sporo pracowników chyba z
    łapanki, bo totalnie niezorientowanych w temacie. Ci, których po jakimś czasie
    kojarzę, oczywiście mniej więcej wiedzą co i jak, ale bez rewelacji. Z
    naprawdę przyjaznym, kompetentnym i bardzo przydatnym doradztwem spotkałem się
    kilka razy w Castoramie W-wa Toruńska, ale absolutnie nie jest to reguła.
    Co do sfrustrowanych pracowników - wątpię, żeby tam byli w ogóle jacyś
    pracownicy nie sfrustrowani, praca w sklepie w Polsce to chyba nie jest szczyt
    marzeń. Tyle, że nie po każdym to widać, choć po niektórych bardzo :). BTW,
    myślę, że ci najbardziej wkurzeni po prostu wyjechali.
    Co do cen - też w pewnym momencie wydawało mi się, że Castorama jest
    najtańszym marketem budowlanym. G... prawda. Są rzeczy tańsze niż gdzie
    indziej i są rzeczy droższe. Ponieważ Castorama ma teoretycznie akcję
    rekompensowania różnicy cen tych samych artykułów (nie słyszałem, żeby ktoś
    kiedyś z tego skorzystał), więc dba o to, żeby nie mieć dokładnie takiego
    samego asortymentu jak inne markety, co utrudnia porównanie, ale i tak widać,
    że z niektórymi cenami zdrowo przeginają. Niektóre materiały kupowałem taniej
    w najdroższym chyba Praktikerze. Do tego dochodzą marki własne (Casto),
    zupełnie przeciętnej jakości, i w stosunku do tejże jakości nienaturalnie
    drogie. Na dodatek, żeby klient nie miał niepotrzebnych rozterek, całkiem
    sporo artykułów jest dostępnych tylko pod marką własną. Za to ceny
    elektronarzędzi są bardzo wyrównane, bo na te ceny ludzie patrzą, próbując
    sobię wyrobić opinię o poziomie cen w sklepie.

    entrop3r

  • 12. Data: 2008-01-09 14:29:17
    Od: "GeeRbiL" <g...@p...onet.pl>

    > No to sobie poszukają, szczególnie że wiem jak się traktuje pracowników w
    > konkurencyjnych marketach budowlanych, a jakoś wątpie żeby te sieci się
    > drastycznie między sobą różniły
    Castorama płaci najlepiej z wszystkich marketów budowlanych ale raczej
    kokosów nie ma, 1700zł to tylko brutto. plus jakieś premie.
    W marketach specjalistycznych jak castorama lub media markt pracownicy się
    traktowani normalnie, tutaj zadna firma nie może sobie pozwolić na częste
    wymiany kadry, bo ludzi z wiedzą jest mało, Jeśli w bierdronce wykładać
    towar może każdy to doradcą klienta z wiedzą na temat ogrzewania już nie
    każdy może być.

  • 13. Data: 2008-01-09 17:33:50
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "GeeRbiL" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W marketach specjalistycznych jak castorama lub media markt pracownicy się >
    traktowani normalnie, tutaj zadna firma nie może sobie pozwolić na częste
    > wymiany kadry, bo ludzi z wiedzą jest mało

    Widziałeś (ostatnio) jakichś ludzi z wiedzą w MM ? Przecież tam najprostszych
    rzeczy nie można się dowiedzieć.

    e.

  • 14. Data: 2008-01-29 12:02:51
    Od: l...@g...com

    On 8 Sty, 17:03, belgrano <a...@g...net.pl> wrote:
    > Hej.
    > Czy ktoś pracuje lub znajomi w Castoramie jako doradca klienta ten co
    > jest przy półkach. Ponoć można tam wyciągnąc 1700zł na rękę. Takie mam
    > dane a mój brat szuka pracy wię nie miałby źle.
    > Pozdrawiam.

    Witam . Castorama w Łodzi proponuje nowo przyjetym pracownika na
    stanowisko doradcy handlowego ( sprzedawcy ) 1837 PLN brutto + premie
    + dodatki. Mozna sie tego dowiedziec z plakatow zamieszczonych w
    sklepie . Pozdrawiam.