PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji

  • 141. Data: 2010-09-06 15:20:46
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    news:i5m968$80m$1@news.dialog.net.pl...

    > Na sloganach, ćwierćprawdach i zupełnych fantasmagoriach daleko nie
    > zajedziesz.
    > Mnie się z takimi chodnikowymi gadkami dyskutować nie chce.
    > Część zakłada, część z nich pada, część żyje po kilkunastu na parunastu
    > metrach, robią prace, których Szkot nie weźmie, żebrzą.
    > Masz klapy na oczach?

    Ciekawe teorie, jak zwykle u pana Jotte zdaje sie. Zwlaszcza, ze sam
    skonczylem w Szkocji studia, zona rozkreca wlasne biuro projektowe i nie
    przypominam sobie, zebym w ciagu ostatnich 6 lat tutaj spotkal kogos
    zebrzacego albo mieszkajacego po kilkunastu w jednym pokoju.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 142. Data: 2010-09-06 18:53:45
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > Jazda do słownika wyrazów obcych.
    > Ale nie sam. Z kimś, kto bedzie umiał wytłumaczyć stosownie do poziomu
    > intelektu pięciolatka.
    > Zauważ, że ja już jestem od pewnego czasu jedynym, który z toba gada, nikogo
    > już nie interesujesz, nie ma żadnej dyskusji.
    > Nie, nie żebym tracił czas, po prostu się zabawiam tobą, zabaweczko, bo
    > czasem tak lubię pobawić się jakimś pajacykiem... :P

    To bardzo ciekawe, i na temat. A więc wracając do wątku, nikt tutaj nie
    zapuszcza żadnej ankiety w związku z żadnymi szkoleniami. Nie maczali w tym
    palców ani Ci ani tamci.
    W sprawie erystyki proponuję wikipedię, tam będziesz mieć wszystko streszczone
    w punktach z Schopenhauera. Tam się dowiesz co robisz, obrażając
    interlokutorów. Jak chcesz pobawić się kukiełką to też nie moja rzecz.

  • 143. Data: 2010-09-06 19:05:18
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > Często walisz wikipedyczne i quasi-onetowe teksty.
    Wikipedia to doskonały wynalazek i owszem polecam korzystanie, nie korzystam z
    onetu.

    > To tylko twoja opinia.
    Tak uważam. Średnia klasa w ujęciu amerykańskim.

    > No to dowodzik poproszę.
    Proszę skorzystać z wyszukiwarki.

    > To są twoje "pomysły"?
    A Twoje jakie są pomysły, jak na razie nieźle ci idzie trolowanie? A może
    powiesz coś co ma jakąkolwiek wartośc.

    > Facet, jesteś lotny inaczej, czy co? Zwykły konfabulant? Chcesz sam ze sobą
    > dyskutować?
    > Częste są przekręty na należnościach płacowych. Różne przekręty.
    > Opóźnianie, a nawet niewypłacanie wynagrodzeń, płacenie w ratach,
    > niepłacenie za nadgodziny, minimalna krajowa na papierze + jakiś ochłap do
    > łapy itp. Nie, ty nie masz klap na oczach. Ty jesteś po prostu ślepy.

    A ty wiecznie pokrzywdzony.

    > Chłopcze podstarzały - niczego nie rozumiesz. Tu wszystko dotyczy każdego
    > komu się zechce wypowiedzieć, to jest powszechnie dostępna grupa dyskusyjna.
    > Krytykuję twoje nonsensowne wypowiedzi, bo tak mi się podoba, a ty pisząc tu
    > poddałeś głoszone przez siebie treści ocenie każdego, komu się spodoba. Z
    > własnej woli to zrobiłeś. Nie podoba się - to wypad, przymusu nie ma.

    Krytykuj dalej, to jest zwyczajny trolling nie na temat i ad personam.

    > Znam, ale ty nie znasz nawet polskiego.

    Mistrzu będę Ci mówić.

    > Jesteś prosty, to i prosto rozumujesz.

    A ty wiecznie pokrzywdzony i mocny w jęczeniu.

    > Zmiażdżyła mnie ta riposta...
    > Żenująco się odgryzać usiłujesz.
    > Jaki własny wątek? Nie ma czegoś takiego, chłopcze.

    Nie masz się czego przyczepić, rozbierz się i ubrania pilnuj :-)))

    > Akurat.
    Z wyjątkiem oczywiście twojego zniewolonego umysłu. Rewolucję zrób
    proletariacką.

  • 144. Data: 2010-09-06 19:21:15
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>

    jurajski Jaskiniowiec <j...@j...na.jurze> napisał(a):

    Pracowałem w Szkocji, mieszkałem w dzielnicy pełnej chińczyków i "ciapatych" i
    nie doświadczyłem niczego z tego o czym piszesz. Wróciłem z powodów
    osobistych. Wyjadę jeszcze raz.

    O wyborach na najwyższe stanowiska mówisz, że niby na PO głosowałem? Mylisz
    się. Wybrałem się raz na spotkanie rady nieruchomości własnego bloku i do
    spółdzielni, i zobaczyłem, że nikogo, młodych, wykształconych, nie obchodzi co
    się dzieje z ich własnym majątkiem. Natomiast cała młódź podnieca się krzyżem
    na krakowskim przedmieściu. Nie ma mnie nigdzie w sporze Pis PO
    Na wsiach widziałem psioczących ludzi na to że nie ma wałów ale nikt od dawna
    nie uporządkował rowu melioracyjnego przyległego do własnego pola. Jak są
    jakieś dreny to poniemieckie. Tak jest ze wszystkim, liczenie na władze że
    załatwią i narzekanie. Nic innego nie potraficie.

  • 145. Data: 2010-09-06 20:25:51
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 06-09-2010 o 20:53:45 Jacek Kotowski <b...@g...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > w punktach z Schopenhauera. Tam się dowiesz co robisz, obrażając
    > interlokutorów. Jak chcesz pobawić się kukiełką to też nie moja rzecz.

    A Ty nie obrazasz?! Moralnosc Kalego?! A pardon... Zapomnialem, ze Ty
    przeciez elyta szkocka, a my to polskie barachlo.

  • 146. Data: 2010-09-06 20:42:04
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 06-09-2010 o 21:21:15 Jacek Kotowski <b...@g...pl>
    napisał(a):

    > Pracowałem w Szkocji, mieszkałem w dzielnicy pełnej chińczyków i
    > "ciapatych" i
    > nie doświadczyłem niczego z tego o czym piszesz.

    Widocznie za krotko byles, albo trafiles na zla dzielnice. Jedna dzielnica
    w Zapisdowie Dolnym, to nie caly swiat.

    > Wróciłem z powodów
    > osobistych.

    Tak samo niektorzy nie moga wyjechac z powodow osobistych, a krytykujesz
    ich, ze sa banda niedorozwinietych kretynow, bo siedza w kraju. Ponownie
    klania sie moralnosc Kalego...

    > Wyjadę jeszcze raz.

    Plakal nie bede. Ty za to bedziesz bardziej szkocki, niz sami Szkoci. Tak
    jest z takimi jak Ty, ze jada i podniecaja sie ochlapami. To sa wlasnie
    ludzie zakompleksieni, ktorzy potrafia jedynie krytykowac swoj narod i
    wychwalac inny...

> [...]
    > nie uporządkował rowu melioracyjnego przyległego do własnego pola. Jak są
    > jakieś dreny to poniemieckie. Tak jest ze wszystkim, liczenie na władze

    To powiedz mi - po olere jest ta wladza i podatki, skoro wszystko i tak
    mamy robic sami??

    > Nic innego nie potraficie.
    ^^^^^^^^^^^^^^
    Wy za to potraficie wszystko, a nawet wiecej! Tylko kto to jest te "wy"?
    Ja nie Jotte, zeby gadac z kims ograniczonym w nieskonczonosc. Nie karmic
    trolla!

    EOT!

  • 147. Data: 2010-09-06 21:52:38
    Temat: Re: Samo ograniczenie objętości to test.
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid>

    > Mi się nie rozwaliło, kiedyś byłem ciekaw działania tego klienta:
    > 40tude_Dialog/2.0.15.1pl ale już nie jestem, skoro nie potrafi powiązać
    > odpowiedzi z wątkiem, gdy jest zmieniony temat.

    Może właśnie umie nie powiązać, jak tak go ustawić

  • 148. Data: 2010-09-07 05:14:43
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 15:17:04 +0200, jurajski Jaskiniowiec napisał(a):

    /ciach/

    Klask. Klask. Klask.

    --
    Yakhub

  • 149. Data: 2010-09-07 05:24:48
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 7 Sep 2010 07:14:43 +0200, Yakhub <y...@g...pl> wrote:

    >Dnia Mon, 06 Sep 2010 15:17:04 +0200, jurajski Jaskiniowiec napisał(a):
    >
    >/ciach/
    >
    >Klask. Klask. Klask.

    Myślę, że przedpiśca przedpiścy ma chyba syndrom powrotu emigranta. I
    to ciężki. Bo takiej frustracji, ale ubranej w ładne słowa, to dawno
    nie widziałem.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 150. Data: 2010-09-07 06:49:32
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>

    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message=20

    > Ciekawe teorie, jak zwykle u pana Jotte zdaje sie. Zwlaszcza, ze sam=20
    > skonczylem w Szkocji studia, zona rozkreca wlasne biuro projektowe i nie
    > przypominam sobie, zebym w ciagu ostatnich 6 lat tutaj spotkal kogos=20
    > zebrzacego albo mieszkajacego po kilkunastu w jednym pokoju.
    Pan Jotte jest dość typowym trollem, choć próbuje siebie kreować siebie na
    adwokata diabła, to jednak na końcu kończy inwektywami i generalizacją.