PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji

  • 161. Data: 2010-09-08 16:04:07
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 08-09-2010 o 02:20:34 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > jurajski Jaskiniowiec (których zresztą w epoce jury nie było).
    Za to jest Jura Krakosko Czynstochosko...

  • 162. Data: 2010-09-08 18:47:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i67v32$2fb$1@inews.gazeta.pl Jacek Kotowski
    <b...@g...pl> pisze:

    > Nie jestem przyzwyczajony. Uważam, że należy reagować na niekulturalnych
    > ludzi.
    Tak uważasz?
    W takim razie zrób tak - podejdź do grupy podpitych wyrostków bluzgających
    gdzieś na skwerku wieczorem i zareaguj na niekulturalnych chłopców.
    Będziesz z siebie bardzo dumny, chociaż bardzo krótko.
    A jak odzyskasz przytomność (jeśli ją odzyskasz), to zmieni ci się uważanie.

    Uważam, że różnice w poglądach nie upoważniają nikogo do bycia
    > niemiłym. Temat dotyczy zwięzłości CV, czy masz do tego jakieś ciekawe
    > uwagi?
    Już były. Nawet z podaniem podstaw prawnych.

    > Jeśli nie to co Ciebie trzyma przed udaniem się do bardziej
    > kontrowersyjnych wątków i nie obrażaniem uczestników tego wątku.
    Na końcu zdania pytającego stawia sie taki znaczek: "?".
    Eh, te niedouki...

    > Nikt
    > Ciebie stąd nie wyrzuca ale nie rozumiem, dlaczego szukasz zaczepki i
    > możliwości skłócenia.
    Obnażasz się z coraz większą głu..., no dobra, nazwijmy to eufemistycznie
    ignorancją.
    Stąd nikt nikogo nie może wyrzucić, synku.
    A to, co nazywasz zaczepkami, to najpierw krytyka wypisywanych przez ciebie
    głupstw, a potem nabijanie się z ciebie.

    --
    Jotte

  • 163. Data: 2010-09-08 18:54:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i67fi0$8r6$1@inews.gazeta.pl kamil <k...@s...com>
    pisze:

    > Ostatnim razem kilkanascie osob na kilkunastu metrach widzialem na
    > imprezie. Trudno przecisnac sie po koreczki serowe, ale skoro
    > twierdzisz ze ludzie tak mieszkaja - masz pelne prawo zyc zgodnie ze
    > swoimi urojeniami.
    Wolę moje niż twoje.

    > Ja natomiast wiem, kiedy widze durnia.
    Phi, też mi sukces.
    Jak się durnia widzi codziennie rano całymi latami, to nietrudno się nauczyć
    rozpoznawać.

    > Sledze te grupe od kilku miesiecy,
    Śledzisz całą grupę???
    To jakaś obsesja musi być, przecież to niewykonalne.

    > ale jakos wczesniej nie zwierzbilo mnie, zeby cokolwiek napisac.
    > Z mojej strony EOT.
    To fajnie.

    --
    Jotte

  • 164. Data: 2010-09-08 21:51:01
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 14-08-2010 o 10:22:59 Jacek Kotowski <b...@n...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Stawiam teze, że da sie zrobic CV na jedna strone bez problemu nawet
    > jesli
    > kandydat może pochwalic sie wieloma latami pracy.

    Wystarczy byś średnio inteligentnym i zamiast "zdobywać" te wieloletnie
    doświadczenie, to nabyć podstawową umiejętność, aby sformułować CV na
    konkretne stanowisko. Zresztą nawet umiejętności w tym nie trzeba, a
    zwykłe proste myślenie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?