PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV + list motywacyjny.

  • 1. Data: 2002-11-17 19:42:46
    Temat: CV + list motywacyjny.
    Od: "Aurore" <a...@h...pl>

    Witam wszystkich.
    Przepraszam najmocniej, iz watek nie porusza jakiejs nowej kwestii. Ale
    bardzo licze na Wasza pomoc.
    Pragne wreszcie napisac porzadne (czyt. kompleksowe)CV, oraz list
    motywacyjny. Jakis czas temu przegladajac Wasza grupe widzialam link, do
    bardzo dobrej strony z wzorami w/w. Niestety zapomnialam zanotowac sobie
    tego adresu w Wordzie, czy tez dodac do ulubionych. Ciagle sie ucze na
    bledach, jako nowy uzytkownik usenetu. Teraz przejrzalam duzo, duzo postow,
    i niestety nie znalazlam tego typu linku:(
    Stad mam ogromna prosbe do Was, jesli ktos zna dobre adresy, do wzorow CV,
    resume takze, listow motywacyjnych, takze w jezyku angielskim, czy
    niemieckim, mam na mysli obcojezyczne serwisy z wzorami, bede bardzo
    wdzieczna.

    Pozdrawiam
    Aurore

  • 2. Data: 2002-11-17 21:12:27
    Temat: Re: CV + list motywacyjny.
    Od: "Kuba93" <N...@w...pl>

    Witaj
    Jestes na najlepszej drodze do powielenia czestego bledu, osob aplikujacych
    na rozne stanowiska.

    Zdarza sie, ze prowadzimy nabory dla niektorych naszych Klientow i raczej
    nieprzychylnie sa oceniace cv pisane "kompleksowo" , w moim rozumieniu
    uniwersalne.
    W zaleznosci od tego na jakie stanowisko sie ubiegasz nalezy uwypuklic inne
    punkty ze swojego cv. Szanse na wyroznienie sie z setki aplikacji wzrastaja.

    poczytaj:
    http://praca.interia.pl/porady/cv
    http://www.praca.wp.pl/ps_dla_pracownika/?strTop=-20
    00
    http://www.astroman.pl/porady_index.htm

    Pozdrawiam, zyczac powodzenia
    quba
    www.vidi.biz.pl

  • 3. Data: 2002-11-17 21:38:40
    Od: "Aurore" <a...@h...pl>

    Użytkownik "Kuba93" napisał w wiadomości
    > Witaj

    Witam!

> [...]
    > Zdarza sie, ze prowadzimy nabory dla niektorych naszych Klientow i raczej
    > nieprzychylnie sa oceniace cv pisane "kompleksowo" , w moim rozumieniu

    Zle to sformulowalam. Zdaje sobie sprawe, ze do prac w roznych branzach
    nalezy dostosowac list motywacyjny.
    W kazdym razie dziekuje za zwrocenie uwagi, na to, iz moje sformulowanie,
    mogloby kogos czytajacego post pozniej, wprowadzic w blad, jak tez i za
    czujnosc, w stosunku do zamiaru napisania CV przeze mnie.
    Wiadomo, ze to nie moze byc tzw. "gotowiec".

    > poczytaj:
> [...]

    Dziekuje serdecznie za linki. Pozdrawiam.
    Aurore

  • 4. Data: 2002-11-17 23:47:28
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Aurore! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > aplikujacych

    > Zle to sformulowalam. Zdaje sobie sprawe, ze do prac w roznych
    > branzach nalezy dostosowac list motywacyjny.

    IMO w wiekszosci wypadkow CV tez wypada zmienic.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 5. Data: 2002-11-18 01:14:43
    Od: "Aurore" <a...@h...pl>

    Użytkownik "MucK" napisał w wiadomości

    > IMO w wiekszosci wypadkow CV tez wypada zmienic.
    >
    > --
    > MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki

    Jak najbardziej zgadzam sie z Toba. .
    Przy okazji zalaczam linki, do ktorych sie "dokopalam" :-)

    http://www.pracuj.pl/

    http://www.cvonline.pl/

    http://www.bezrobocie.net/praca_cv_wzory.htm

    http://www.job.de/

    http://theknowledgeking.tripod.com/foralltheknowledg
    eyouneedfast2/id4.html

    Pelna nadziei i optymizmu, zaczynam jutrzejszy dzien od pisania pism;-)

    pozdrawiam
    Aurore