PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV + list motywacyjny. › CV + list motywacyjny.
    From: "Aurore" <a...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: CV + list motywacyjny.
    Date: Sun, 17 Nov 2002 20:42:46 +0100

    Witam wszystkich.
    Przepraszam najmocniej, iz watek nie porusza jakiejs nowej kwestii. Ale
    bardzo licze na Wasza pomoc.
    Pragne wreszcie napisac porzadne (czyt. kompleksowe)CV, oraz list
    motywacyjny. Jakis czas temu przegladajac Wasza grupe widzialam link, do
    bardzo dobrej strony z wzorami w/w. Niestety zapomnialam zanotowac sobie
    tego adresu w Wordzie, czy tez dodac do ulubionych. Ciagle sie ucze na
    bledach, jako nowy uzytkownik usenetu. Teraz przejrzalam duzo, duzo postow,
    i niestety nie znalazlam tego typu linku:(
    Stad mam ogromna prosbe do Was, jesli ktos zna dobre adresy, do wzorow CV,
    resume takze, listow motywacyjnych, takze w jezyku angielskim, czy
    niemieckim, mam na mysli obcojezyczne serwisy z wzorami, bede bardzo
    wdzieczna.

    Pozdrawiam
    Aurore