PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV + klauzulka o ochronie danych... › CV + klauzulka o ochronie danych...
    From: "Kriss" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: CV + klauzulka o ochronie danych...
    Date: Thu, 6 Oct 2005 09:39:59 +0200

    "Oferty prosimy przesylac z dolaczona klauzula:
    Wyrazam zgode na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie
    pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.1997r. "O
    ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833"

    Wiele "ofert pracy" ją zawiera. Według mnie to jest ściema mająca na celu
    jedynie gromadzenie danych osobowych. Są też przecież oferty pracy które jej nie
    zawierają, Do przeczytania przez szefa CV i listu motywacyjnego i wsadzeniu tego
    do segregatora potrzeba tej ustawy ? Co grupowicze myśą o tym problemie.

    Pozdr
    Kriss

    P.S.

    Swojego czasu duża gazeta sprwadziła te ogłoszenia z Gazety Wyborczej
    (poniedziałkowej) i ogromna większość okazała się ściemą.