PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV-2 pytania › CV-2 pytania
    From: "Marcin Karpiński" <m...@o...plANTYSPAM>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: CV-2 pytania
    Date: Sat, 6 Apr 2002 23:17:31 +0200

    Witam;
    mam takie pytania;
    1.załózmy że chcę umieścić w CV nazwy programów,które umiem obsługiwać.
    Są to różne programy:fakturujące, biurowe, finansowe, księgowe, magazynowe.

    No i jak będę je chciał umieścić w CV to mam je rozbijać na grupy,ja to
    wyżej zrobiłem,czy dać je do jednej grupy,np."programy biurowe"albo jakoś
    tak?
    Jeśli to ktoś może pomóc mi w "kwalifikacji"tych programów to są one:Faktura
    VAT,Fakturant,MagFak,Subiekt,Program Płatnik,Rachmistrz,Pakiet
    RAKS,Symfonia,Przelewy,Rejestrant,Kasiarz,Symfonia,P
    akiet Kupiec(obsługa
    sklepu internetowego),Sprzedaż i marketing.

    2.Czy według was warto uczyć się programów "freeware'owych" ,czyli
    darmowych,które można sobie pościągać z różnych stron,po to,aby umieścić
    potem w CV znajomość tego programu?Czy może też uczyć się tylko programów
    tych lepszych,np.Symfonia czy Subiekt?

    Dzięki za odpowiedź,pozdrawiam,Marcin.

    ODPISUJĄC USUŃ "ANTYSPAM"Z MOJEGO ADRESU
    WYŻEJ NIŻ TEN ŚWIAT
    WZNOSI SIĘ SYJON
    PONAD WSZELKI GRZECH
    ŚWIĘTA GÓRA SYJON