PracaGrupypl.praca.dyskusje › GreenCard

  • 1. Data: 2002-04-06 15:25:10
    Temat: GreenCard
    Od: "Przemek" <r...@i...pl>

    Witam

    Chcialbym ubiegac sie o prace w Niemczech i mam pytanie gdzie i jak zdobyc
    greencard?
    Prosze o podanie adresow www dotyczacych tego tematu.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-04-06 15:49:52
    Temat: Re: GreenCard
    Od: "Krzysztof Kosminski" <k...@a...web.de>

    Użytkownik "Przemek" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Chcialbym ubiegac sie o prace w Niemczech i mam pytanie gdzie i jak
    zdobyc
    > greencard?
    > Prosze o podanie adresow www dotyczacych tego tematu.

    Zacznij moze u zrodla www.ambasadaniemiec.pl

    I dalej po linkach, np. www.arbeitsamt.de

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-04-08 10:05:52
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Witaj,

    Ty nie ubiegasz sie bezposrednio o green card ale Twoj pracodawca.
    Musisz znalesc firme, ktora chce Ciebie zatrudnic i ona dalej juz zalatwia
    formalnosci (tj. ubiega sie o green card).

    Pozdrowka,
    Rafal