PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV-2 pytania › Re: CV-2 pytania
  • From: "Slavo" <s...@g...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV-2 pytania
    Date: Sun, 7 Apr 2002 01:18:37 +0200

    wiadomości news:a8np0j$jfu$1@news.tpi.pl...

    > Niektóre firmy z założenia nie używają np. MS (byłem np. na szkoleniu,
    gdzie
    > byli ludzie z Suna, i oni używają m.in. StarOffice'a), więc IMO warto.

    tylko zależy czego, np śmiesznie wygląda jak ktoś w CV napisze że zna np
    obsługę WinZipa... czy Acrobat Readera... (miałem sam takie CV kandydata
    kiedyś w ręku) IMHO o jakichś tam freewarach nie ma co wypisywać, to raczej
    działa na niekorzyść, wygląda na to że on nic nie umie tylko obsługę
    banalnych preogramów... lepiej wypisać więc jakieś inne mocne punkty a nie
    pisać o softach których obsługi można się nauczyć w godzinę... lub nawet w
    dzień jeśli bestia jest nieco rozbudowana ;-))

    pozdrawiam,
    Slavo