PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Warszawa - praktyka - spedytor,handlowiec

  • 1. Data: 2002-04-06 14:25:38
    Temat: Re: Warszawa - praktyka - spedytor,handlowiec
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    ><m...@p...onet.pl>
    >W zamian za nieocenioną możliwość zdobycia praktyki i doświadczenia w pracy
    >biurowej przyjmę na praktyki na miesiąc do małej firmy spedycyjnej do pracy
    >biurowej. Dla kogo jest to takie nieocenione ? Dla Ciebie ? Chyba niespecjalnie, co
    ? Dla innych ? To może oni sami ocenią czy wolą iść do pracy zdobywać kolejne
    doświadczenia czy pracować na chleb. Jak dla mnie praca jest dla ,,chleba".
    Doświadczenie jest tylko środkiem. Nudzą mnie już argumenty pracodawców o braku
    doświadczenia czy organizowaniu sobie stanowiska pracy. To dobre dla naiwniaków.
    Pracownik ma mieć zagwarantowane odpowiednie warunki pracy i uposażenie.
> [...]
    >dzwonią na mój koszt,którzy nie potrafią odpowiadać za swoje działania lub ich
    >brak, mam dosyć odpowiedzi w stylu "jakoś tak wyszło", "ja nie wiem", "to nie
    >ja", "ja myślałem/łam", mam dosyć pilnowania, przypominania, upominania itd.
    >Jakoś tak sobie wymarzyłem, że po nauczeniu to robota sama sie zrobi, a ja
    >tylko kasę będę w banku liczył. A do tej pory to pracuję za siebie, za
    >pracowników, płacę pensję, płacę za ich błędy i słyszę że przecież to tylko
    >taki drobiazg tym razem Skoro Ci pracownicy są tacy źli używając służbowego telefonu
    do prywatnych rozmów za 0,01% kosztów przeciętnej działalności itp to może zrób to
    wszystko sam. Będziesz zadowolony, że hej !
    >Czy szukam ideałów?
    >Poszukuję osób, którym zależy na pracy, na zdobywaniu doświadczenia, lubiących
    >pracę w której ciągle coś się dzieje, ale również dokładnych, odpowiedzialnych,
    >ambitnych. Szukam lepszych od siebie. Co właściwie masz im do zaoferowania ?
    >...i to wszystko po to - żebym ja mógł
    >przynajmniej raz w roku wyjechać na wakacje Jakby prowadzenie firmy polegało na
    jeżdżeniu na wakacje to sam bym to robił.
    >Ponieważ system płacenia pensji w jakiejś stałej wysokości kompletnie i
    >nieodwołalnie się nie sprawdził. Pensja po okresie praktyk bedzie napewno
    >dwuczłonowa. W pierwszym przybliżeniu 800PLN+PROWIZJA (HANDLOWIEC I SPEDYTOR)
    >800+PREMIA(DYSPOZYTOR) Nie pytam czy na rękę bo nie wierzę, by ktoś rozsądny
    zdecydował się na taką pracę.
    >Wiem, że to niewygórowane stawki podstawowe, ale prowizje mogą być wysokie i
    >jeśli będą efekty nie będę chytry. Na to będzie czas po praktykach. O, to proponuję
    sprzedaj praktykantom tę swoją firmę to sami ustalą sobie prowizję a Ty będziesz
    mógł pojechać na upragnione wakacje.
    >Na koniec przepraszam wszystkich, którzy mogli poczuć sie urażeni lub coś w tym
    >rodzaju. Natomiast zapraszam osoby którym nie przeszkadza niekonwencjonalny
    >sposób pozyskiwania właściwych pracowników na właściwe posady.
    >No i oczywiście - uśmiechnij się.
    Ależ oczywiście.

    ps. Dyskutuję wyłącznie na niusach. Prywatna kopia tylko dla informacji o wysłaniu
    komentarza na news:pl.praca.dyskusje

  • 2. Data: 2002-04-06 14:32:22
    Od: "Krzysztof Kosminski" <k...@a...web.de>

    Użytkownik "Plonk" <...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    <..>
    > ps. Dyskutuję wyłącznie na niusach. Prywatna kopia tylko dla
    informacji o wysłaniu komentarza
    > na news:pl.praca.dyskusje

    A więc wbrew netykiecie zwrócę uwagę na grupie a nie na priv:

    1. Poprawne kodowanie to ISO 8859-2, a nie Unicode.
    2. Nie wysyłaj wiadomości na grupy w HTML-u.

    A tak poza tym to masz rację.

    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-04-07 03:06:58
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    czlowieku opanuj sie!!!!!!!!!!!!!!
    netetyke poczytaj - pozniej zatrudniaj ...