PracaGrupypl.praca.dyskusjeByć szefem swojego kolegi... › Być szefem swojego kolegi...
    From: "Robertos" <a...@x...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Być szefem swojego kolegi...
    Date: Sun, 27 Apr 2008 21:21:19 +0200

    Nastał taki moment, że zostałem kierownikiem pewnego zespołu i nagle
    stałem się szefem kolegi, w międzyczasie doszło dwóch nowych.

    Delegowanie zadań dla osób, z którymi wcześniej się nie znałem nie sprawia
    mi problemu. Czuję się na tym polu jak ryba w wodzie.

    Gorzej z tym kolegą, dwa lata ode mnie starszym. Mam wrażenie, że
    chce pokazać, że to on powinien być moim szefem. Jego humor zależny
    jest od dnia (zawsze tak miał, ale teraz mnie to drażni): są takie dni,
    że gdy przydzielam mu zadanie, chętnie przyjmuje je do wiadomości i
    wypełnia. A niekiedy słyszę albo "no ok, ale jeszcze tego _czegoś_tam_
    nie skończyłem" - i ta mina. NIe lubię, gdy ktoś ma minę taką, jakbym
    skazywał
    go na męki, taką ignorancką, bezczelną, brak odpowiedzi, przytaknięcia głową
    itd. a on właśnie tak się zachowuje i ciężko mi z nim dyskutować, bo mam
    świadmość, że w niektórych dziedzinach jest bardziej łebski niż ja.

    Czy ktoś mógłby mi coś doradzić, jak zarządzać takimi typami ?
    Nie chcę doprowadzić do sytuacji że mu powiem "słuchaj, czemu ze mną w
    ogóle dyskutujesz?" itd. itp. Nie chcę kompletnie psuć klimatu w pracy.