PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brak pracy

  • 21. Data: 2006-04-27 17:44:55
    Temat: Re: Brak pracy
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "xedex" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e2qu33$8bi$1@kastor.ds.pg.gda.pl...

    > nie widzę w tym nic złego - tak jak napisałem smutno jest jak zatrudnia się
    > TYLKO znajomych, bo wtedy inne osoby nie mogą znaleźć pracy dla siebie

    Komu jest smutno?
    Tym co mają znajomych, nie znających ich z dobrej strony?
    Czyja to jest wina?

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl

  • 22. Data: 2006-04-27 17:59:57
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    xedex napisał(a):

    > nie widzę w tym nic złego - tak jak napisałem smutno jest jak zatrudnia się
    > TYLKO znajomych, bo wtedy inne osoby nie mogą znaleźć pracy dla siebie

    Znajomi to rzecz nabyta, a nie wrodzona.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2006-04-27 20:37:13
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    > tutaj w Polsce może za kilka pokoleń będzie lepiej, a i tak nie ma
    > gwarancji :(
    > jakoś przez ostatnie 200 lat było tylko coraz gorzej, pomimo wielu
    złudnych

    Już może bajek nie opowiadaj. Jak 30 lat temu w Polsce było dla ciebie
    lepiej to raczej " go East"
    Każdy mamrocze coś o wyjazdach, wierząc w mityczne przepowiednie o szybkim
    zysku. Za darmo nic nie ma , a ilu wrócił z długami tych się policzyć chyba
    już nie da.

  • 24. Data: 2006-04-27 20:39:15
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CZYŚCIWO" <czysciwo@@op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "xedex" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Komu jest smutno?
    > Tym co mają znajomych, nie znających ich z dobrej strony?

    A ile razy jest tak że nie ważne że ktoś jest skończonym idiotą i patałachem
    to i tak dostanie tą prace tylko dlatego że po znajomości ??

  • 25. Data: 2006-04-27 22:19:58
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

    > no pochwal się ile teraz zarabiasz! ile wieków bedziesz pracowł zanim cię
    > będzie stać na ten niedościgniony LUKSUS jak własne M-2

    Ehh, niby taki zapatrzony w ten zachód, a niektórych rzeczy nie dostrzegasz.
    Wiesz, kiedy rodzice w USA zaczynają zbierać na studia dziecka? Ile kosztuje
    tam dom i ile lat się go spłaca?

    pozdr
    sz

  • 26. Data: 2006-04-27 23:01:07
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Michał napisał(a):

    > A ile razy jest tak że nie ważne że ktoś jest skończonym idiotą i patałachem
    > to i tak dostanie tą prace tylko dlatego że po znajomości ??

    W firmach prywatnych, nastawionych na zysk? Bardzo rzadko. A Ty byś
    znajomemu fundował wypłatę, wiedząc że przyniesie Ci straty? Hm?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 27. Data: 2006-04-28 04:28:07
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zasiu" <z...@w...to.gower.peel> napisał w wiadomości

> [...]
    > tam dom i ile lat się go spłaca?
    >
    >Po co ma wiedzieć, każdy klepie że tam darmo kapuche dają, że trzeba jechać
    no to powtarza. Nikt nie widzili ilu śpi na plaży bo czasami wrócić za co
    nie ma, ilu pada ofiarą przestępców, a ilu w trumnach wraca.

  • 28. Data: 2006-04-28 04:29:00
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    > W firmach prywatnych, nastawionych na zysk? Bardzo rzadko. A Ty byś
    > znajomemu fundował wypłatę, wiedząc że przyniesie Ci straty? Hm?

    Każdy wie że mowa tu o firmach państwowych albo spółkach.

  • 29. Data: 2006-04-28 05:00:20
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e2s5o1$u4h$1@news.onet.pl>
    Michał <s...@p...onet.pl> pisze:

    > Każdy wie że mowa tu o firmach państwowych albo spółkach.

    1.) co masz na myśli pisząc - firma państwowa?
    2.) czym jest spółka jeśli nie firmą prywatną kilku osób?

    --
    Nixe

  • 30. Data: 2006-04-28 05:06:09
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Każdy wie że mowa tu o firmach państwowych albo spółkach.

    Masz racje. Przecież każdy wie, że w Polsce prywatnych firm jest jak na
    lekarstwo i dlatego przez brak znajomości prawdziwi fachowcy nie mogą dostać
    pracy :)

    A pisząc poważnie to jak ci takie narzekanie pomaga w samoocenie to narzekaj
    dalej, ale nie oczekuj, że ci to w "dostaniu roboty" pomoże.