PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFE uwaga na oszustów

  • 1. Data: 2006-04-27 05:17:01
    Temat: OFE uwaga na oszustów
    Od: "www.multiofe.pl" <b...@m...pl>

    UWAGA!
    w ostatnim czasie otrzymujemy spora ilość maili z podobną informacją!!!
    "dziś zadzwoniła do mnie pani z firmy zajmujacej sie ubezpieczeniami, w nazwie
    było Europejski. poinformowała o sprzedaniu OFE Sampo innej firmie z powodu
    bankructwa. Dla wszystkich dotychczasowych klientow Sampo organizuja spotkanie
    z mozliwoscia sprawdzenia konta w Sampo i w zwiazku z bankructwem i utrata
    wiarygodnosci; przedstawia mozliwosci przejscia do innego funduszu"

    PTE Sampo już pół roku temu kupiła spółka Nordea. Natomiast nie ma to nic
    wspólnego z bankrutctwem- firma Sampo wycofała się z rynku polskiego.
    Miesiąc temu SAMPO zmieniło nazwę na NORDEA.

    OFE nie może zbankrutowac. W przypadku osiągania złych wyników finansowych
    może ewentualnie byc zmuszone ustawa dopłacić straty swoim klientom
    (zdarzyło się to tylko raz- w przypadku Bankowego), ale nie może
    zbankrutować. Pieniądze na koncie w OFE są objete gwarancjami bankowymi
    oraz państwowymi.

    Jesli wyniki OFE nie są zadowalające, w każdej chwili można zmienić fundusz-
    wszelkie potrzebne na ten temat informacje w naszym serwisie www.multiofe.pl.
    Firma, które operuje tak zafałszowanymi danymi, najprawdopodobniej
    reprezentuje nienajlepszy fundusz, skoro chwyta się takich metod.

    Jeśli ktoś otrzyma podobne informacje, proszę dowiedzieć się nazwy firmy oraz
    siedziby a także miejsca i terminu spotkania. Należy zgłosić sprawę
    do prokuratury- po pierwsze o nielegalne przetwarzanie danych klientów, po
    drugie o próbę oszustwa. Jeśli otrzymany od Państwa takie dane, poinformujemy o
    tym fakcie KNUIFE oraz OFE Nordea.

    zespół MultiOfe.pl www.multiofe.pl

  • 2. Data: 2006-04-28 16:41:40
    Temat: Re: OFE uwaga na oszustów
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    www.multiofe.pl <b...@m...pl> wrote:
    > klientów, po drugie o próbę oszustwa. Jeśli otrzymany od Państwa
    > takie dane, poinformujemy o tym fakcie KNUIFE oraz OFE Nordea.

    co do jest KNUIFE?

    B.

  • 3. Data: 2006-04-28 21:10:03
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Apr 2006 17:41:40 +0100, "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>
    wklepał(-a):

    >co do jest KNUIFE?

    Zgodnie z nowoczesną "tradycją" odpowiem linkiem :)
    http://www.knuife.gov.pl/