PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brak pracy

  • 11. Data: 2006-04-27 13:30:23
    Temat: Re: Brak pracy
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    odpowiem twoim sposobme

    Natomiast oni by chciali kokosy za darmo. Dać niewiele, wziąć dużo.
    Nie dziwię się, że maja problemy ze znalezieniem pracownikow.

  • 12. Data: 2006-04-27 14:41:50
    Od: sheer <s...@v...pl>

    marceli szpak wrote:
    > a ostatnio znalazłem
    > pracę i pomomo niewielkiego doświadczenia uważam, że dostałem świetną. Ale
    > w ciągu 2 tygodni wysłałem około 50 CV i listów.

    no pochwal się ile teraz zarabiasz! ile wieków bedziesz pracowł zanim cię
    będzie stać na ten niedościgniony LUKSUS jak własne M-2

    --
    sheer

  • 13. Data: 2006-04-27 14:48:50
    Od: sheer <s...@v...pl>

    kriss wrote:
    > Racja, ale może rynek ich nie potrzebuje.

    po pierwsze u nas nie ma normalnego rynku tylko *oligopol*
    obecna władza desperacko próbuje ruszyć ten BETON

    ale ledwo się za to wzięła i już jest cała *posiniaczona* , cóż jakiś tam
    rządzik w Republice *Bananowej* może NASKOCZYĆ gigantycznym koncernom o
    budżetach kilkakrotnie przewyższających dochód narodowy Polski?!

    tutaj w Polsce może za kilka pokoleń będzie lepiej, a i tak nie ma
    gwarancji :(
    jakoś przez ostatnie 200 lat było tylko coraz gorzej, pomimo wielu złudnych
    nadziei i zrywów

    jedyny kierunek to "go West" (?)

    --
    sheer

  • 14. Data: 2006-04-27 14:55:10
    Od: sheer <s...@v...pl>

    zasit wrote:
    > chca mlodych z doswiadczeniem

    chcą młodych bo już tyle brzydoty tutaj się naoglądali we wszystkich
    dziedzinach życia, że jedyne co pozostaje z życia takiemu szefuniowi to
    codziennie oglądać same ładne buziuńki swych niewolniczo uległych samych
    młodziutkich podwładnych :P

    banda *frustratów* !!

    --
    sheer

  • 15. Data: 2006-04-27 15:24:48
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e2qh1e$frt$1@news.wp.pl>
    zasit <z...@w...pl> pisze:

    > Natomiast oni by chciali kokosy za darmo. Dać niewiele, wziąć dużo.

    Człowieku, czy Ty choć jeden post z poprzedniego wątku o zarobkach
    przeczytałeś ze zrozumieniem??
    Z czego wnioskujesz, że ktoś chce dać niewiele_dobremu_pracownikowi?
    Jest wręcz przeciwnie - dobremu bardzo chętnie płaci się dużo.
    Po to, żeby go nie stracić ale i po to, by w ten sposób okazać mu swoje
    uznanie dla jego pracy.

    Jeśli z kolei ktoś jest słaby, to siłą rzeczy dostaje mało.
    Problem jednak leży w tym, że masa ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego,
    że_są_słabi.
    Mają natomiast wysokie mniemanie o sobie i to wszystko.
    Odnoszę niejakie wrażenie, że należysz do grona takich osób.

    > Nie dziwię się, że maja problemy ze znalezieniem pracownikow.

    A ta bzdura skąd Ci przyszła do głowy?
    Ja nie mam problemu ze znalezieniem pracowników.
    Jest wręcz przeciwnie.

    --
    Nixe

  • 16. Data: 2006-04-27 15:27:07
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:3aa3.00000125.44509551@newsgate.onet.pl>
    a...@o...pl <a...@o...pl> pisze:

    > Nie pokojące jest to,że brakuje pracy dla młodych i wykształconych
    > ludzi,ponieważ nie mają stażu pracy.A gdzie mają go zyskać?

    Jeśli Twoje cefałki pod względem merytoryki, gramatyki i ortografii
    wyglądają tak, jak Twoje wypowiedzi w tym wątku, to odpowiedź masz podaną na
    tacy.

    --
    Nixe

  • 17. Data: 2006-04-27 15:27:20
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: sheer [Thu, 27 Apr 2006 16:55:10 +0200]:

    Weź ty się pacnij w to coś, co udaje u ciebie głowę
    i daj już sobie spokój. Ok?

    Kira

  • 18. Data: 2006-04-27 16:22:56
    Od: "xedex" <h...@w...pl>

    gratuluje

    Wsrod moich znajomych niektorzy szukaja juz pracy kilka miesiecy (po dwoch
    skonczonych kierunkach studiow) i nie sadze ze jest to ich nieudolnosc w
    poszukiwaniu pracy ale gros fikcyjnych ogłoszeń i przyjmowania do pracy
    tylko znajomych :(

  • 19. Data: 2006-04-27 16:55:33
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    xedex wrote:
> [...]
    > skonczonych kierunkach studiow) i nie sadze ze jest to ich nieudolnosc w
    > poszukiwaniu pracy ale gros fikcyjnych og?osze? i przyjmowania do pracy

    Dwie drobne uwagi :
    - żadna liczba ukończonych kierunków nie daje gwarancji zatrudnienia:
    byłoby bardzo dziwnie, gdyby tak było,
    - co złego widzisz w zatrudnianiu osób znajomych, o których
    kwalifikacjach jesteś przekonany?

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 20. Data: 2006-04-27 17:13:08
    Od: "xedex" <h...@w...pl>

    > Dwie drobne uwagi :
    > - żadna liczba ukończonych kierunków nie daje gwarancji zatrudnienia:
    > byłoby bardzo dziwnie, gdyby tak było,
    oczywiście, że nie daje gwarancji, ale czasem mogłaby sprzyjać ;)

    > - co złego widzisz w zatrudnianiu osób znajomych, o których kwalifikacjach
    > jesteś przekonany?

    nie widzę w tym nic złego - tak jak napisałem smutno jest jak zatrudnia się
    TYLKO znajomych, bo wtedy inne osoby nie mogą znaleźć pracy dla siebie