PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brak pracy

  • 1. Data: 2006-04-27 09:56:33
    Temat: Brak pracy
    Od: "a...@o...pl" <a...@o...pl>

    Nie pokojące jest to,że brakuje pracy dla młodych i wykształconych
    ludzi,ponieważ nie mają stażu pracy.A gdzie mają go zyskać?

  • 2. Data: 2006-04-27 10:03:15
    Temat: Re: Brak pracy
    Od: Maciej Friedel <m...@b...friedel.pl>

    On 27 Apr 2006 11:56:33 +0200 a...@o...pl wrote:

    > Nie pokojące jest to,że brakuje pracy dla młodych i wykształconych
    > ludzi,ponieważ nie mają stażu pracy.A gdzie mają go zyskać?

    taaa ostatnio w jakims programie dotyczacym pracy jakas laska plakala,
    ze na polskim rynku mie ma inzynierow mechanikow, a co patrze w
    ogloszenia to minimum 2 lata doswiadczenia :P

    --
    Maciej Friedel <maciek(maila)friedel.pl> [MfI]
    TLC: 76673

  • 3. Data: 2006-04-27 11:24:43
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    no dokladnie
    placza bo chca mlodych z doswiadczeniem
    a dla mlodych za bardzo nie ma miejsca zeby to doswiadczenei zdobyc
    a jezeli jakis pseudopracodawca mysli ze ktos mu bedzie robic za murzyna za
    700 zl to niech zapomni ze kogos znajdzie

    prawda jest taka
    pracodawca wymaga i pracownik wymaga- czyli swoista wojna :]

  • 4. Data: 2006-04-27 11:41:55
    Od: Schwester <j...@c...com>

    a...@o...pl napisał(a):
    > Nie pokojące jest to,że brakuje pracy dla młodych i wykształconych
    > ludzi,ponieważ nie mają stażu pracy.A gdzie mają go zyskać?

    to może jakiś młody wykształcony ludź wytłumaczy. co znaczy słowo pokoić?

  • 5. Data: 2006-04-27 12:39:30
    Od: "marceli szpak" <m...@n...pl>

    Dlaczego tak uważasz, próbowałaś poszukać pracy? Czy też ktoś o kim piszesz
    próbował?
    Każdy tak mówi ale mało kto na prawdę szuka solidnie. Ja ostatnio znalazłem
    pracę i pomomo niewielkiego doświadczenia uważam, że dostałem świetną. Ale w
    ciągu 2 tygodni wysłałem około 50 CV i listów. Całość udało się sfinalizować
    w miesiąc.
    Pozdrawiam marceli

  • 6. Data: 2006-04-27 12:45:02
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    no to moje gratulacje

    zapominasz jeszcze o tak zwanym czynniku losowym
    wystepuje on gdy na dane stanowisko jest wiecej niz 10-20 chetnych
    :]

  • 7. Data: 2006-04-27 13:03:35
    Od: "anilek" <a...@p...onet.eu>

    > to może jakiś młody wykształcony ludź wytłumaczy. co znaczy słowo pokoić?
    wyksztalceni ludzie nie maja pracy to skandal

  • 8. Data: 2006-04-27 13:15:19
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "zasit" <z...@w...pl> napisał

    > placza bo chca mlodych z doswiadczeniem

    Bzdurzysz.
    Chcą ludzi z doświadczeniem - wtedy płacą solidnie.
    Albo chcą młodych - wtedy płacą gorzej, ale taki ktoś ma szansę to
    doświadczenie zdobyć.

    Natomiast Ty byś chciał kokosy za darmo. Dać niewiele, wziąć dużo.
    Nie dziwię się, że masz problemy ze znalezieniem pracy.

    M.

  • 9. Data: 2006-04-27 13:16:12
    Od: "piwosz_007" <j...@c...org.pl>

    > wyksztalceni ludzie nie maja pracy to skandal

    jeśli to jest odpowiedz wyksztalconego czlowieka na pytanie "co znaczy slowo
    pokoic" to nie dziwie sie czemu ci inteligentni ludzie pracy nie maja- naucz
    sie odpowiadac na pytania

  • 10. Data: 2006-04-27 13:19:59
    Od: "kriss" <k...@p...onet.pl>

    > wyksztalceni ludzie nie maja pracy to skandal

    Racja, ale może rynek ich nie potrzebuje. Po co nam miliony inż. i mgr jak
    nie ma dobrego mechanika lub budowlańca. Ale to jest raczej bardziej złożony
    mechanizm.

    Pozdr
    Kriss