PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ubezpieczenie po rozwiazaniu umowy ???

  • 1. Data: 2006-04-27 09:09:22
    Temat: Ubezpieczenie po rozwiazaniu umowy ???
    Od: "T." <s...@o...pl>

    Witam,

    Mam pytanie dotyczace ubezpieczenia. Z ostatnim dniem marca rozwiazalem umowe
    o prace w poprzedniej firmie, natomiast od poczatku kwietnia mam umowe o
    dzielo w nowej firmie. W zwiazku z tym moje pytanie, jak wyglada kwestia
    ubezpieczenia. Ide sobie ulica, zlamalem noge i trafiam do szpitala. Czy jest
    cos takiego jak jakis okres karencji po rozwiazaniu umowy o prace gdzie
    jeszcze obowiazuje mnie ubezpieczenie ze starej firmy, czy od razu sam musze
    sie ubezpieczac lub placic za szpital ??? Bede bardzo wdzieczny za pomoc.
    Ewentualnie w jakich firmach najlepiej i najtaniej sie ubezpieczyc od takich
    sytuacji.

    pozdrawiam,
    T.