PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłękitna linia TP-ktos pracowal/pracuje ? › Re: Błękitna linia TP-ktos pracowal/pracuje ?
    From: Kira <k...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Błękitna linia TP-ktos pracowal/pracuje ?
    Date: Wed, 05 Jan 2005 21:55:41 +0100

    Re to: Artur R. Czechowski [Wed, 5 Jan 2005 18:57:42 +0000 (UTC)]:

    > To pewnie zależy od miasta. Kolega już trzeci miesiąc
    > dostaje rachunek za Neostradę, z której rzeczone 3
    > miesiące temu zrezygnował. Oczywiście za każdym razem
    > przyjmują reklamację. I twierdzą, że poprzedniej nie ma
    > w systemie :>

    A to ja mam odwrotnie: od wrzesnia nie moge od nich wyciagnac
    faktury za sierpien, mimo ze rozmawiam sobie z nimi co najmniej
    raz w miesiacu i za kazdym razem slysze ze pan/pani natychmiast
    zajmie sie sprawa i najpozniej pod koniec tygodnia przyjdzie.

    Nastepnym razem spytam chyba w koncu ktorego tygodnia i w jakim
    roku ten tydzien bedzie...

    Kira