PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błękitna linia TP-ktos pracowal/pracuje ?

  • 11. Data: 2005-01-06 23:45:34
    Temat: Re: Re: Re: Błękitna linia TP-ktos pracowal/pracuje ?
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <crhkds$l33$1@atlantis.news.tpi.pl> Kira <k...@e...pl> writes:
    >From: Kira <k...@e...pl>
    >Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_Re:_B=B3=EAkitna_linia_TP-ktos_pr
    acowal/pracuje_=3F?=
    >Date: Wed, 05 Jan 2005 21:58:03 +0100
    >
    >Re to: Stanislaw Chmielarz [Wed, 5 Jan 2005 20:34:39 +0000 (UTC)]:

    >Ty, znaczy Ty powaznie pisales? Oni rzeczywiscie zabieraja sie
    >za banki? Jest jakas lista? Czy za wszystkie jak leci? Bo jesli

    Tak, ale nie znam szczegolow ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 12. Data: 2005-01-07 20:11:18
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Stanislaw Chmielarz; <s...@u...com.PL> :

    > Tak, ale nie znam szczegolow ...

    E tam, "nie znam szczegółów" ;) - o ile się nie mylę, to rok z okładem
    firma kontrolowana przez Prokom wygrała przetarg w PKO.

    Flyer

  • 13. Data: 2005-01-07 20:39:30
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <crmqea$ps9$1@atlantis.news.tpi.pl> Flyer <f...@p...gazeta.pl> writes:
    >From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    >Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_Re:_Re:_B=B3=EAkitna_linia_TP-kto
    s_pracowal/pracuje_=3F?=
    >Date: Fri, 07 Jan 2005 21:11:18 +0100

    >firma kontrolowana przez Prokom wygrała przetarg w PKO.

    Jak to ladnie po wolnorynkowemu zabrzmialo :-(((( ...

  • 14. Data: 2005-01-07 20:59:57
    Temat: Re: Błękitna linia TP-ktos pracowal/pracuje ?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 07 Jan 2005 21:11:18 +0100, Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

    >E tam, "nie znam szczegółów" ;) - o ile się nie mylę, to rok z okładem
    >firma kontrolowana przez Prokom wygrała przetarg w PKO.

    No Softbank nie od dziś zajmuje się systemami bankowymi, więc nie wiem czego się
    tak boicie. A to, że ich akcje wykupił Prokom...

  • 15. Data: 2005-01-07 21:07:38
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-07, Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > No Softbank nie od dziś zajmuje się systemami bankowymi, więc nie wiem
    > czego się tak boicie. A to, że ich akcje wykupił Prokom...
    ... oznacza, że istnieje ryzyko, iż zaczną wprowadzać tam swoje standardy[1]
    jakościowe.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    [1] lub ich brak :>
    --
    Wróbelek Walerek miał mały werbelek
    Werbelek Walerka miał mały felerek

  • 16. Data: 2005-01-07 21:57:42
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 07.01.2005 Artur R. Czechowski <a...@h...pl> napisał/a:
    > ... oznacza, że istnieje ryzyko, iż zaczną wprowadzać tam swoje standardy[1]
    > jakościowe.
    >
    > [1] lub ich brak :>

    ktoś kiedyś [1] powiedział "Prokom nie musi mieć dobrych programistów. On ma
    zlecenia rządowe". Moze wprowadza obowiazek dla bankow dzialajacych w
    polsce np. autoryzacji oprogramowania przez w/w firmę:)

    pozdrawiam,
    Kender

    Ad. [1] Nie wiem kto ani kiedy, nie pamiętam. Zaznaczam, że cytatu
    użyłem wyłącznie w celach informacyjnych ;)

    --
    Kender
    Mówią, że ciężka praca jeszcze nikomu nie zaszkodziła.....