PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bilet dla bezrobotnego?

  • 21. Data: 2003-08-08 15:45:29
    Temat: Re: Bilet dla bezrobotnego?
    Od: Tomasz Ostrowski <t...@s...mimuw.edu.pl>

    On Thu, 07 Aug 2003 21:14:17 +0200, Bremse wrote:

    > Poza tym podejrzewam, że większość wolałaby dostać etat, a nie za
    > naukę się brać.

    Przy braku chcenia to guzik dostaną a nie etat.

    > Jeśli ktoś poświęcił kilka dni na znalezienie przepisów, które może
    > wykorzystać (biblioteka, internet itp.). Potem się nachodził, by załatwić
    > co trzeba, zainwestował trochę kasy (opłata rekrutacyjna, zdjęcia), to
    > niejako "zapracował" na państwową (swoją, moją, twoją, naszą) kasę. Jeśli
    > ktoś będzie chciał skorzystać z tych udogodnień to skorzysta, czy
    > komukolwiek się to podoba czy nie.

    Dlatego egzamin na dowolne studia powinien być obowiązkowy.

    > Dlaczego łatwiej?

    Bo będą się mieć czym popisywać.

    > Zauważyłem ciekawy adres e-mail, zatem czy mógłbyś podesłać mi jakieś
    > materiały na temat programowania w c++? Może jakieś przykładowe zadanka z
    > laborek?

    Jest mały problem - na MIMUW-ie to języków programowania prawie
    zupełnie nie uczą. Pokażą może jak wygląda podstawowa składnia
    Smalltalka, C++ i Javy na zajęciach z Programowania Obiektowego
    http://www.mimuw.edu.pl/~janusz/dydaktyka/2001-2002/
    info_po/info_po.html
    przez pół godziny. Reszty trzeba się douczyć samodzielnie. A "zadanka"
    to zazwyczaj nie mają narzuconego języka, w jakim je trzeba napisać.

    Do nauki C++ polecam darmowe "Thinking in C++" Bruce'a Eckela
    http://helion.pl/online/thinking/
    (można też kupić 1. tom przetłumaczony na polski w postaci książki)
    http://helion.pl/ksiazki/thicpp.htm
    Ja się uczyłem jeszcze ze strony "C++ Annotations" Franka B. Brokkena
    http://www.icce.rug.nl/documents/cplusplus/
    książki "Język C++" Bjarne Stroustrupa (twórcy języka)
    http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?of
    erta=230449
    no i ze strony "Standard Template Library Programmer's Guide" (sgi)
    http://www.sgi.com/tech/stl/

    > Bo UW, pewnie w ramach otwarcia się na społeczeństwo, wprowadził
    > jakieś hasła na dostęp do materiałow dydaktycznych :-(

    Głupio. Ale tam i tak nic nie ma w tym temacie...

    Pozdrawiam
    Tometzky
    --
    Best of prhn - najzabawniejsze teksty polskiego UseNet-u
    http://rainbow.mimuw.edu.pl/~tometzky/humor/