PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezdzie lepiej... › Re: Bezdzie lepiej...
    From: "news" <a...@S...GDZIE.INDZIEJ.wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezdzie lepiej...
    Date: Mon, 11 Nov 2002 16:10:17 +0100

    > Zeby w Polsce bylo lepiej musilby rzadzic ktos taki jak Hitler.Na dzien
    > dzisiejszy moja propozycja brzmi:zaorac ten kraj!

    hitlerek to nie jest dobry pomysl.
    pomysl o tym, ze jakbys tylko kweknol, ze cos ci sie nie podoba zarzneliby ci
    permanentnie. strach sie nawet bac.

    1. albo, w koncu zawor bezpieczenstwa wyleci z hukiem w powietrze i
    rewolta wywiezie ten rzad na taczkach,
    2. albo, bedziemy dalej pokornie (chyba bardziej prawdopodobne) znosli jak nami
    manipuluja z wiejskiej.

    szanowni grupowicze,
    dziwne to troche, ale juz sie czuje jak rebeliant,
    czy tez patryjota od (7 bolesci) - ale jednak.

    ta moja flustracja, zbierala sie, oj zbierala...
    musze tylko ja teraz odpowiednio ukierunkowac...
    ide znow poszukac roboty.

    popzdrawiam,
    aszek26