PracaGrupypl.praca.dyskusje › ITC - Pośrednictwo Pracy

  • 1. Data: 2004-03-16 20:40:31
    Temat: ITC - Pośrednictwo Pracy
    Od: "Calanthe" <c...@N...gazeta.pl>

    Cześć! Czy ktoś z Was korzystał z usług tej krakowskiej firmy? Czy jest ona
    godna zaufania? Proszę o pomoc...

  • 2. Data: 2004-03-17 15:48:24
    Temat: Re: ITC - Pośrednictwo Pracy
    Od: "Calanthe" <c...@g...pl>

    s...@p...fm (Sulami) napisał(a):

    > Witaj :)
    > Jeśli chcesz korzystać z usług tej firmy jako pośrednika pracy, to
    > chyba mozna jej zaufać, tysiące ludzi już chyba wysłali za granicę.
    > Natomiast jeśli chcesz u nich pracować- to rozważ czy nie szkoda
    > tracić czasu- firma nierzetelna i niegodna zaufania :/
    > Pozdrawiam.

    Dzięki za odpowiedź :)
    Chciałam za ich pośrednictwem wyjechać za granicę. Tylko problem jest w tym,
    że w zamian za jej załatwiene żądają 1500zł! A chyba nie powinni pobierać
    jakichkolwiek opłat...

  • 3. Data: 2004-03-17 18:59:55
    Od: "sulami" <s...@p...fm>

    Witaj :)
    Wiesz, z tego, co się orientję, część tej kasy, która pobierają, jest
    przeznaczona na opłaty np. biletu, ubezpieczenia, pokrycia kosztów, które są
    związane z kontaktem z pracodawca itd. Jest też zdaje się część pieniędzy,
    które są wpłacane przez Ciebie jako kaucja i należy Ci sie ich zwrot po
    powrocie do kraju. Nie wiem, czy tak jest w przypadku wszystkich wyjazdów,
    ale większości na pewno. Dopytaj. Pośrednictwo pracy jako takie dla osoby
    poszukującej pracy nie może być płatne, więc na pewno nie za to pobierają
    pieniądze (tylko za "coś innego")
    Pozdrawiam. A przy okazji- jak się już dowiesz- prześlij info na grupę-
    wszyscy się dowiedzą, ok?

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2004-03-17 22:41:17
    Od: "Calanthe" <c...@g...pl>

    sulami <s...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > pieniądze (tylko za "coś innego")
    > Pozdrawiam. A przy okazji- jak się już dowiesz- prześlij info na grupę-

    Jeszcze raz dziękuję! :)
    25 marca mam rozmowę kwalifikacyjną z przedstawicielem irlandzkim - może
    wtedy czegoś więcej się dowiem i dam znać :)