PracaGrupypl.praca.dyskusje › witamy wszystkich

  • 1. Data: 2006-10-10 09:20:08
    Temat: Re: witamy wszystkich
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 10 Oct 2006 11:20:56 +0200, użyszkodnik "Natalia"
    <n...@w...pl> napisał:

    > dlaczego jest duze bezrobocie w polsce

    bo są za duże koszty legalnej pracy więc sporo ludzi żeby zaoszczędzić
    pracuje w szarej strefie

    --
    futszaK
    601061867

  • 2. Data: 2006-10-10 09:20:56
    Temat: witamy wszystkich
    Od: "Natalia" <n...@w...pl>

    dlaczego jest duze bezrobocie w polsce

  • 3. Data: 2006-10-10 09:23:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Natalia napisał(a):

    > dlaczego jest duze bezrobocie w polsce

    Bo infrastruktura jest stara lub jej nie ma. Bo umiejętności
    potencjalnych pracobiorców są zbyt niskie. Bo gospodarka jest
    słaba. Bo Państwo nadal wtrąca się w gospodarkę. Bo mało kto
    myśli o rozwoju zaślepiony chwilowym zyskiem. Bo... mogę tak
    przez kilkanaście minut ;)))

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 4. Data: 2006-10-10 09:25:38
    Od: "Natalia" <n...@w...pl>

    dziekujemy za wyczerpujaca wypowidz pozdrawiamy

  • 5. Data: 2006-10-10 09:29:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Natalia napisał(a):

    > dzieki ale nic z tego nie kapujemy

    Kapusie do wynajęcia? ;PPP Tak czy inaczej, tnijcie cytaty ;)

    j.

  • 6. Data: 2006-10-10 09:29:54
    Od: "Natalia" <n...@w...pl>

  • 7. Data: 2006-10-10 09:30:33
    Od: "Natalia" <n...@w...pl>

  • 8. Data: 2006-10-10 09:31:24
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > dzieki ale nic z tego nie kapujemy

    to powiedzcie w szkole panu od informatyki żeby:
    1. nauczył was etykiety usenetu, w szczególności właściwego sposobu
    odpowiadania na posty
    2. polecił inną grupę dyskusyjną, np pl.test, bo z wypowiedzi na tej i tak
    nic nie zrozumiecie - to albo nie wasz poziom albo nie wasz czas...
    --
    Jackare

  • 9. Data: 2006-10-10 09:32:41
    Od: "Natalia" <n...@w...pl>

  • 10. Data: 2006-10-10 10:43:21
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    10 Oct 2006 11:23:34 +0200, użyszkodnik januszek
    <j...@p...irc.pl> napisał:

    > Bo infrastruktura jest stara lub jej nie ma.

    jaką infrastrukture masz na myśli ???

    >Bo umiejętności
    > potencjalnych pracobiorców są zbyt niskie.

    ci co mają większe umiejętności dawno już dostosowali do nich kraj w
    któym pracują

    Mi się osobiście wydaje że wręcz odwrotnie - pracodawcy szukają kogoś
    kto umiejętnościami by potrafił obsłużyć kilka stanowisk pracy za
    pojedyńczą wypłate. Wystarczy spojrzeć na ogłoszenia o prace i rybryki
    WYMAGANIA

    > Bo gospodarka jest
    > słaba.

    co masz na mysli ???

    > Bo Państwo nadal wtrąca się w gospodarkę.

    i będzie się wtrącało jeszcze bardziej

    podatek katastralny, podatek od kabli położonych w ziemi, podatek
    taki, podatek siaki, podatek owaki

    > Bo mało kto
    > myśli o rozwoju zaślepiony chwilowym zyskiem.

    a po co myśleć dalekowzrocznie skoro jutro wymyślą od tego jakiś nowy
    podatek i 2/3 potencjalnych zysków szlag jasny trafi ???

    >Bo... mogę tak
    > przez kilkanaście minut ;)))

    hyhy