PracaGrupypl.praca.dyskusje › Argumenty o podwyzke - jakie ?

  • 11. Data: 2005-10-24 07:23:54
    Temat: Re: Argumenty o podwyzke - jakie ?
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

    "Dawid" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:04bd.000000d5.435a4228@newsgate.onet.pl...

    > Argumetny jakie mi przychodza do glowy gdy zaczne juz negocjacje to wzrost
    > kosztow zycia po wejsciu do uni, wzrost inflacji....

    wzrost inflacji? a jakby była stała to byś więcej kasy nie potrzebował ? ;)
    ;)

    ogólnie zgadzam się ze wszystkimi co pisali ze takie argumenty mają prawo
    nic pracodawcy nie obchodzić, ale nie żyjemy w idealnym świecie i czasem
    trafi sie szef, który lubi żeby mu pościemniać na temat jak to cięzko wyżyć
    za takie pieniądze, bo wtedy przyznając podwyżkę może czuć się "opiekunem
    wdów i sierot". oczywiscie nie może być to jedyny argument ;)

  • 12. Data: 2005-10-24 11:32:14
    Od: ".:Tomek:." <t...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Dawid" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Argumetny jakie mi przychodza do glowy gdy zaczne juz negocjacje to wzrost
    > kosztow zycia po wejsciu do uni, wzrost inflacji....

    Na miejscy pracodawcy powiedzialbym Ci tak:

    "Ależ nie ma sprawy. Jeżeli tylko umie Pan pokazać, jak Pańska praca i
    umiejętności przełożą się na wzrost liczby klientów / sprzedaży / zysków, to
    z przyjemnością dam Panu podwyżkę adekwatną do osiągniętych przez Pana
    wyników"

    pzdr
    Tomek