PracaGrupypl.praca.dyskusje › Herbalife...

  • 1. Data: 2005-10-21 14:56:33
    Temat: Herbalife...
    Od: Artiro <a...@w...pl>

    Witam, wiecie cos na temat firmy Herbalife?
    Bylem na spotkaniu, dosc enigmatyczne...
    Oferuja prace stacjonarna, w biurze, umyslowa ;)
    To w zasadzie wszystko, czego sie dowiedzialem, oczywiscie obietnice
    wysokich zarobkow...
    Zapewnienia, ze to nie akwizycja.

    Pozdrowienia
    Artur :)

  • 2. Data: 2005-10-21 15:12:25
    Temat: Re: Herbalife...
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 10/21/2005 4:56 PM, Artiro wrote:
> [...]
    > Oferuja prace stacjonarna, w biurze, umyslowa ;)
    > To w zasadzie wszystko, czego sie dowiedzialem, oczywiscie obietnice

    Witamy kolegę hibernautę! Ile lat w zamrażarce spędziłeś, że nie
    słyszałeś o Herbalife?
    Pierwszy news: wiesz, mamy taki nowy wynalazek, nazywa się Google:
    http://www.google.pl - tam wiedzą wszystko

    BP, NMSP

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "- Proszę pokazać język. Proszę powiedzieć trzydzieści trzy. Oddychać.

  • 3. Data: 2005-10-21 15:14:34
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 21-10-2005 o 17:12:25 Mariusz 'BB' Trojanowski
    <m...@a...in.sig> napisał:

    > http://www.google.pl - tam wiedzą wszystko
    >
    > BP, NMSP

    Czy jak stanę na szynach i obiema rękami chwycę się drutów trakcyjnych, to
    pojadę jak tramwaj?

    JTNMSP ;)

    --
    Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie.
    http://tolep.blogsome.com

  • 4. Data: 2005-10-21 15:35:34
    Od: Marcin de Lehenstein Werndl <marcin[usun]@[to]graficznie.one.pl>

    Tomasz Płókarz wrote:

    > Czy jak stanę na szynach i obiema rękami chwycę się drutów trakcyjnych, to
    > pojadę jak tramwaj?

    http://tinyurl.com/cpsgg

    Chyba jednak nie wiedzą wszystkiego...

    --
    pozdrawiam

    Marcin

  • 5. Data: 2005-10-21 15:39:37
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 21-10-2005 o 17:35:34 Marcin de Lehenstein Werndl
    <marcin[usun]@[to]graficznie.one.pl> napisał:

    > http://tinyurl.com/cpsgg
    >
    > Chyba jednak nie wiedzą wszystkiego...

    zwłaszcza, że "podana *faza* nie została odnaleziona". Bez fazy tramwaj
    nie jedzie...

  • 6. Data: 2005-10-21 15:46:54
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    Bo to trzeba jeszcze umieć pytanie zadać: http://42.pl/url/es6

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "U nas się na wszelki wypadek jednemu i drugiemu odrąbuje głowę. Nuż

  • 7. Data: 2005-10-21 16:02:51
    Od: Marcin de Lehenstein Werndl <marcin[usun]@[to]graficznie.one.pl>

    Mariusz 'BB' Trojanowski wrote:

    > Bo to trzeba jeszcze umieć pytanie zadać: http://42.pl/url/es6

    1. Moje pytanie brzmi nieco inaczej ;)
    2. Z tą *fazą* to prawda (i dobry numer, wcześniej tego nie zauważyłem) :D

  • 8. Data: 2005-10-21 21:29:42
    Od: delta9 <m...@i...pl>

    Artiro napisał(a):
> [...]
    > Oferuja prace stacjonarna, w biurze, umyslowa ;)
    > To w zasadzie wszystko, czego sie dowiedzialem, oczywiscie obietnice

    witam

    mialem kontek z ta firma

    to zwykla piramida akwizycyjna
    wcisna ci produktow za 5 tys zl i bedziesz musial to sprzedac
    piora mozg
    tragedia, nie polecam chyba ze lubisz sprzedawac badziewie

    --
    pozdrawiam
    delta9

  • 9. Data: 2005-10-22 05:02:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Artiro napisał(a):

    > Oferuja prace stacjonarna, w biurze, umyslowa ;)

    O! Najwyraźniej osiągneli już wyższy poziom abstrakcji ;P

    j.