PracaGrupypl.praca.dyskusje › Apriso - tajemnicza firma?

  • 1. Data: 2008-02-11 20:59:00
    Temat: Apriso - tajemnicza firma?
    Od: "Dominika" <d...@w...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z grupowiczów mógłby podzielić się jakimiś opiniami na temat
    pracy w firmie Apriso? Od paru miesiecy szukaja m.in. testerow, ale
    dowiedziec sie czegos o nich standardowymi kanalami (znajomi, grupy) jest
    prawie niemozliwe... Sama nie wiem czy to dobrze czy zle ...

    Z góry dziękuję.
    Dominika

  • 2. Data: 2008-02-12 07:47:11
    Temat: Re: Apriso - tajemnicza firma?
    Od: j...@g...com

    On 11 Lut, 21:59, "Dominika" <d...@w...pl> wrote:
> [...]
    > dowiedziec sie czegos o nich standardowymi kanalami (znajomi, grupy) jest
    > prawie niemozliwe... Sama nie wiem czy to dobrze czy zle ...

    Jeden z moich znajomych pracuje tam jako DBA Oracle i jest zadowolony.
    Jeden z znajomych pracował też tam jako wsparcie techniczne ale
    zrezygnował bo dostał lepszą prace. Chwalą sobie. Firma zachodnia i
    podejście do pracowników zachodnie... Oczywiście chodzi o oddział w
    Krakowie.