PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie odnośnie AMG.net

  • 1. Data: 2008-02-11 22:13:52
    Temat: Pytanie odnośnie AMG.net
    Od: r...@g...com

    Witam

    Chciałbym podjąć prace jako developer java w łódzkiej siedzibie
    AMG.net i w związku z tym faktem chciałbym zapytać się odnośnie
    waszych opinii na temat tej firmy zarówno pod kątem warunków płacowych
    jak i możliwości rozwoju zawodowego. Z łódzkich firm AMG wydaje mi się
    jedną z ciekawszych propozycji ale nie zaszkodzi zapytać się :)
    Jeżeli chodzi o mnie to skończyłem informatyke na politechnice i od
    roku pracuje w niewielkiej firmie ( przy użyciu spring, hibernate/
    postres, jboss).
    Za wszelkie odpowiedzi z góry bardzo dziękuje.