PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnonimowe ogłoszenie typu: Nasz klient... problem? › Re: Anonimowe ogłoszenie typu: Nasz klient... problem?
    From: "Papa5merf" <P...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Anonimowe ogłoszenie typu: Nasz klient... problem?
    Date: Fri, 2 Apr 2010 14:55:23 +0200

    Órzytkownik "MaciekSz" napisał:

    > Na nepotyzm nic nie poradzisz.
    > Ale nie należy generalizować.
    > O dziwo w swojej karierze nie korzystałem ze znajomości
    > przy staraniu się o pracę.

    na podstawie wyjątkuf nie wyciąga się wnioskuf o większości:O)

    > I owszem, wcale nie chodzi o zatrudnienie osoby obiektywnie NAJLEPSZEJ
    > wśród kandydatów, nawet niekoniecznie najtańszej,
    > ale po prostu najbardziej PRZYDATNEJ pracodawcy.
    > Jeśli firma poszukuje osoby umiejącej posługiwać się młotkiem do wbijania
    > gwoździ, to raczej nie zatrudnią człowieka po doktoracie. :)))

    ale najlepszego dla kogo? bo napewno nie dla pracodawcy:O)
    dlaczego uważasz ze doktor nie potrafi posługiwać się młotkiem?
    jest bardziej prawdopodobne że ten bez podstawufki tego nie będzie
    potrafił:O)
    tylko chodzi o to żeby zatrudnić kogoś jak najtaniej po to żeby ktoś tą
    róznicę w cenie sobie mógł schować do kieszeni i tym kimś nie jest faktyczny
    pracodawca:O)
    doktor posługuje się młotkiem conajmniej tak samo dobrze jak niedoktor, na
    dodatek jest szansa że wymyśli jakiś automat do wbijania gwoździ ktury
    usprawni pracę o 300% normy:O)

    > A już w ogóle, kiedy kandydat przejawia IQ i kompetencje wyższe od
    > rekretującego go zespołu, to jest spalony już na starcie.

    sprawia faktyczne zagrozenie dla stołkowego, racja:O)