PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnonimowe ogłoszenie typu: Nasz klient... problem? › Re: Anonimowe ogłoszenie typu: Nasz klient... problem?
    From: "MaciekSz" <m...@1...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Anonimowe ogłoszenie typu: Nasz klient... problem?
    Date: Fri, 2 Apr 2010 12:49:04 +0200

    Użytkownik "Papa5merf" <P...@w...pl> napisał w wiadomości news:hp2qgv$d95

    > a pomyślałęś ze to włąśnie polska i tutaj wcale nie chodzi o zatrudnienie
    > fachofca i niskich kosztach, bo jusz jest zatrudniony kuzyn, lub kochanka
    > kierownika, a te koszty pójdą do prywatnej kieszeni tego kierownika?:O)

    Na nepotyzm nic nie poradzisz.
    Ale nie należy generalizować.
    O dziwo w swojej karierze nie korzystałem ze znajomości przy staraniu się o
    pracę.

    I owszem, wcale nie chodzi o zatrudnienie osoby obiektywnie NAJLEPSZEJ wśród
    kandydatów, nawet niekoniecznie najtańszej, ale po prostu najbardziej PRZYDATNEJ
    pracodawcy.

    Jeśli firma poszukuje osoby umiejącej posługiwać się młotkiem do wbijania
    gwoździ, to raczej nie zatrudnią człowieka po doktoracie. :)))

    A już w ogóle, kiedy kandydat przejawia IQ i kompetencje wyższe od rekretującego
    go zespołu, to jest spalony już na starcie.

    j.